Alonas Ribas – apie tobulą sužadėtuvių žiedą, klastotes ir atvejus, kai išrinktoji pasako „ne“

Deimantai nuo seno vertinami kaip amžino grožio simbolis. Tai vienas populiariausių brangakmenių, kurie puošia sužadėtuvių žiedus, tačiau deimantų ekspertas Alonas Ribas pastebi, kad vyrai, ateinantys į papuošalų salonus, kartu su savimi atsineša ir aibę klausimų, bijodami suklysti, permokėti ar įsigyti klastotę.
Alonas Ribas, Milita Daikerytė
Alonas Ribas, Milita Daikerytė / Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr.

Visgi, esminė taisyklė, kaip nepasimesti plačioje pasiūloje, yra atsakingai rinktis juvelyrą, prekės ženklą ir tikrinti deimantų sertifikavimą.

Nuo pat vaikystės deimantų versle besisukantis Alonas Ribas šiandien džiaugiasi galėdamas savo sukaupta patirtimi dalintis su klientais. „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ jis pasakoja, kad mintis atidaryti juvelyrikos salonus gimė iš meilės, todėl ir čia užsukantys žmonės dažnai ieško to vienintelio simbolinio žiedo šiam jausmui įprasminti, rašoma pranešime spaudai.

Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Milita Daikerytė, Alonas Ribas
Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Milita Daikerytė, Alonas Ribas

„Su deimantais dirbu nuo pat vaikystės. Kai buvau keturiolikos, dirbau deimantų šlifavimo fabrike, po to įgijau praktikos deimantų biržoje ir trejus metus gyvenau Afrikoje, kur supirkinėjau deimantų žaliavą ir turėjau savo deimantų kasyklą. O „MARRY ME by Ribas“ gimė iš paprasto verslo poreikio: Lietuvoje yra daug gražių moterų ir daug vyrų, kurie nori joms pirštis“, – atvirauja Alonas.

Paklaustas apie pirkėjų požiūrį į deimantus, vyras teigia siekęs šią prekę, kuri nėra būtinybės prekė, paversti būtent tokia. Pasak jo, lietuviams patinka prabanga, tačiau už teisingą kainą. Ir nors populiariausi sužadėtuvių žiedai vis dar išlieka klasikinio stiliaus, klientams svarbu, jog toji klasika būtų nepriekaištingos kokybės.

„Žiedus mes darome su mintimi, kad juos būtų galima derinti su vestuviniu žiedu, pakabuku, auskarais ar kitais papuošalais, svarbiausia, kad būtų tęstinumas. Taip pat slaptai į kiekvieną gaminį inkrustuojam rubiną, kuris yra ne tik mūsų prekės ženklo parašas, bet ir pagal legendas meilę ir sėkmę lydintis akmuo“, – pasakoja deimantų ekspertas.

Nors užsukus į tokį papuošalų saloną dažnam akys apsąla nuo prabangos ir blizgesio, Alonas ragina atsakingai rinktis, iš kur įsigyjamas sužadėtuvių žiedas ar kita brangakmeniais puošta dovana. Šiai dienai klastočių rinkoje netrūksta, tačiau prekės vertę užtikrina oficialūs sertifikatai, įrodantys deimanto grynumą.

„Labai svarbu prieš renkantis juvelyriką su deimantais ar brangiaisiais metalais žinoti, kur eini pirkti ir kokios yra to prekės ženklo vertybės. Aš rekomenduoju klientams pirkti papuošalus tik su sertifikatais. Mes edukuojame klientus, nes dažnai ateina vyrai, kurie renka sužadėtuvių žiedą ir pritrūksta žinių apie juvelyriką. Todėl patariam, pasiūlom įvairių švarumo kategorijų deimantus, taikomės prie kiekvieno kliento biudžeto. Tačiau svarbiausia, kad tas deimantas, kuris yra įstatytas, būtų aukščiausios kokybės ir šiuo klausimu kompromisų nedarome“, – tikina juvelyrikos salonų įkūrėjas.

Papuošalai su deimantais – nesenstanti klasika, tačiau pasak pašnekovo, į madą bei jos tendencijas grįžta ir kitas „brangakmenių karaliumi“ vadinamas pusbrangis mineralas. Tai perlai, kuriuos šiai dienai savo stiliuje prisiderina ne tik moterys, bet netgi ir vyrai.

„Perlai intensyviai grįžta atgal į madą, o tas stereotipas, jog perlai tinka tik vyresnėms damoms – seniai nebeegzistuoja. Su perlais šiandien pasaulyje vaikšto ne tik moterys, bet ir vyrai, todėl mes skiriam didelį dėmesį jų asortimentų“, – pasakoja vyras.

Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Alonas Ribas
Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Alonas Ribas

Artėjanti vasara kartu skelbia ir vestuvių sezoną, primenantį apie gražiausią šventę gyvenime, įprasminančią dviejų žmonių santykius, jausmus ir meilę. Tačiau Alonas atviras, kartais klientus tenka ne tik konsultuoti ar edukuoti, bet ir paguosti bei pagelbėti, kai jiems, nusprendusiems žengti rimtą įsipareigojimo žingsnį, nepasiseka taip, kaip buvo tikėtasi.

„Jeigu nutinka taip, kad klientai sugrįžta, nes gauna neigiamą atsakymą, mes stengiamės pagelbėti žmogui, neduodam jam pačiam spręsti tos problemos, galim žiedą pakeisti į kitą papuošalą ar dovanų kortelę, kuria galės realizuoti naują meilę“, – nematomus verslo užkulisius atskleidžia pašnekovas.

„Gyvenimas versle“ – šeštadienį, 17:30 val., laidoje „Gyvenimas versle“ per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis