Andrius Tapinas „Pinigų kartoje“ apie Lietuvos ekonomiką kalbėjosi su Monika Šalčiūte

Žurnalistas Andrius Tapinas nustebino ne vieną savo laidos „Pinigų karta“ žiūrovą. Anonsuodamas būsimą laidą jis prasitarė, kad į iš anksto vykusį filmavimą jis pakvietė interneto sensacija neretai pristatomą Moniką Šalčiūtę.
Andrius Tapinas ir Monika Šalčiūtė
Andrius Tapinas ir Monika Šalčiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

„Kalbėjausi apie pelno ir pajamų skirtumus, Lietuvos biudžeto surinkimą, euro zonos infliaciją, taip pat apie tai, ką reiškia būti interneto fenomenu ir kokia tokios šlovės kaina“, – socialiniame tinkle paskelbęs nuotrauką, kurioje matyti, kaip jis ima interviu iš Monikos, rašė A.Tapinas.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Andrius Tapinas
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Andrius Tapinas

Toks televizijos laidų vedėjo sprendimas ne vieną privertė pasipiktinti, komentatoriai atvirai klausė, ar intelektuali laida palaipsniui tampa humoristine? Neva šou versle besisukanti mergina su savo atsakymais daugelį privers raudonuoti. 

Tačiau į tokias replikas pats A.Tapinas jautriai nereaguoja. Net priešingai, užtikrina, kad pažiūrėję laidą nemaža dalis šmaikštuolių gerokai nustebs.

„Nesu iš tų žmonių, kurie pasikviečia į laidą pašnekovus tam, kad iš jų išsityčiotų. Su Monika įdomiai pasikalbėjome. Buvo keletas keblių situacijų, tačiau kartais jų pasitaiko. Esu įsitikinęs, kad daugelis po laidos pamatys kitą Monikos pusę“, – Žmonės.lt sakė A.Tapinas.

Jo įsitikinimu, kiekvienas pašnekovas yra įdomus, jis tiesiog savo srities profesionalas. „Man patinka kalbinti tiek Nobelio premijos laureatus, tiek politikus, tiek verslininkus ar pramogų pasaulio atstovus. Man buvo smalsu iš arčiau pažvelgti į pramogų verslo virtuvę, šįkart – Monikos akimis“, – sakė jis.

Klubo nuotr./Monika Šalčiūtė
Klubo nuotr./Monika Šalčiūtė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis