Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Anksčiau apdovanojimus šlavęs serialas „Reklamos vilkai“ šiemet pasiekė antirekordą: iš 17-os „Emmy“ nominacijų nepelnė nė vienos statulėlės

Sekmadienį vykę prestižiškiausi televizijos apdovanojimai „Emmy“ vienu iš favoritų laikytam serialui „Reklamos vilkai“ (org. „Mad Men“) baigėsi visišku fiasko – net 17-oje nominacijų minėtas serialas nepelnė nė vienos statulėlės, rašo „The Huffington Post“.
Serialas „Mad Men. Reklamos vilkai“ (Jaredas Harrisas – antras iš kairės)
Serialas „Reklamos vilkai“ (org. „Mad Men“) / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nuo 2007-ųjų rodomas televizijos serialas yra pelnęs net 4 „Auksinius gaublius“, ketverius pastaruosius metus jis šlavė „Emmy“ apdovanojimus, geriausiu serialu tuose pačiuose „Emmy“ apdovanojimuose jis buvo pripažintas keturis kartus.

Jeigu ir šiemet „Reklamos vilkai“ būtų buvę pripažinti geriausiu serialu, jie su penkiomis „Emmy“ statulėlėmis šioje kategorijoje kartu su tiek pat statulėlių turinčiais serialais „Hill Street Blues“ „L.A. Law“ ir „The West Wing“ būtų galėję vadintis vienu geriausių visų laikų serialu. Tačiau panašu, kad „Reklamos vilkų“ era jau baigėsi.

„Aš esu labai susijaudinęs, visada per „Emmy“ esu toks, – prieš apdovanojimų ceremoniją ant raudonojo kilimo sakė serialo kūrėjas Mattas Weineris. – Manau, turime realių šansų laimėti.“

Ne itin pasisekė ir serialo pažiboms – aktorėms January Jones ir Christinai Hendricks. Paprastai šios aktorės būdavo linksniuojamos tarp geriausiai ant raudonojo kilimo atrodančių garsenybių, tačiau šiemet abi prašovė pro šalį – atsidūrė tarp blogiausiai tą vakarą atrodžiusių moterų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?