Astos Valentaitės pasirodymą ant podiumo žiūrėjo širdies draugas, krepšininkas Dovydas Redikas

Juozo Statkevičiaus kolekcijos „Pavasaris-vasara 2015“ pristatymas tapo tikru iššūkiu čia atskubėjusiems svečiams: kaip apsirengti? Kokius aksesuarus priderinti? Kokį makiažą pasirinkti? Jaudulio, rodos, pakako kiekvienam pakviestam. O krepšininkui, šiuo metu laisvajam agentui, Dovydui Redikui (21) jo būta dar daugiau – juk garsiausio Lietuvos dizainerio podiumu ketvirtadienį žengė ir jo mylimoji Asta Valentaitė (33).
Dovydas Redikas, Asta Valentaitė ir Domas Mašalas
Dovydas Redikas ir Asta Valentaitė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus „Siemens“ arenoje susirinko gausus būrys mados žinovų ir mėgėjų.

D.Redikas į pristatymą atėjo su bičiuliu. Vakarui jis pasirinko pilkos spalvos klasikinio stiliaus kostiumą, per kaklą nerūpestingai permetė juodą šaliką.

Krepšininkas sutiko papozuoti čia susirinkusiam gausiam fotografų būriui, tačiau tiek dėmesio jam ir pakako – netruko nuskubėti į salę ir laukti, kada prasidės šou.

Juk jo mylimoji A.Valentaitė – vienas garsiausių J.Statkevičiaus kolekciją šįmet demonstravusių modelių.

Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr. /Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka
Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr. /Asta Valentaitė
VIDEO: Juozas Statkevičius pristatė 2015 m. pavasario-vasaros kolekciją

Naujausią J.Statkevičiaus kolekciją įkvėpė menininko kelionės į Maroką – egzotiškame krašte dizaineris lankėsi ne kartą, šalį išmaišė skersai išilgai. Kolekcijos pristatymo metu susirinkę žiūrovai pamatė net 110 J.Statkevičiaus sukurtų drabužių modelių, kurie atspindi Maroko dvasią.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Dovydas Redikas
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Dovydas Redikas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis