Atlikėja Rūta Loop prisipažino, kokiu tikslu susikūrė paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“

Muzikos apsuptyje augusi, bet vienintelė iš seserų dainininkės karjeros siekusi Rūta Žibaitytė, visiems geriau žinoma sceniniu slapyvardžiu kaip Rūta Loop, kurti pradėjo dar mokykloje.
Rūta Loop
Rūta Loop / Asmeninio albumo nuotr.

„Kai man buvo 14-15 metų, mano kūryba buvo dainuojamoji poezija, pasiimdavau eilėraštį ir su gitara kurdavau akordus. Tai buvo meniška, jautrioji mano pusė. Tačiau, kai suėjo 19 metų, mano kūryba pasidarė labai panaši į tokią, kokią kuriu dabar“, – pasakoja atlikėja Rūta Loop.

Su slapyvardžiu Loop dainuojanti atlikėja atskleidė, iš kur kilo toks pavadinimas. Pasak jos, šis puikus pavadinimas susidėjo iš jos vardo ir muzikinio instrumento.

„Kai tik looperis pateko į mano rankas, jis nebuvo man tik žaidimas. Su juo iškart pradėjau kurti. Tada prie vardo Rūta, kurio ispaniška reikšmė yra tikslas, labai tiko žodis loop, kuris reiškia kartoti, o pavadinimas kartoti tikslą man labai patiko. Būtent todėl pasivadinau Rūta Loop. Trumpai ir paprastai“, – atskleidė atlikėja Rūta Žibaitytė

Įdomi istorija atlikėja lydi ir apie Rūtos paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“. Rūta turi tikslą surinkti 10 tūkstančių sekėjų, tačiau ne dėl asmeninio populiarumo ar noro tapti nuomonės formuotoja.

„Surinkti tokį skaičių sekėjų noriu dėl vienintelės priežasties. Man atrodo, kad su „Swipe up“ yra didesnė galimybė žmones nukreipti į savo kūrinį. Kol kas dar tiek neturiu. Bet man svarbu kūryba ir noriu, kad žmonės ją išgirstų. Todėl ir susikūriau šią socialinio tinklo paskyrą“, – prisipažino Rūta Loop.

Itin įdomus muzikinis Rūtos Loop kelias, „Eurovizija“ ir kiti iššūkiai jos gyvenimo kelyje siekiant tikslų – pirmadienio vakarą, 22 val., 2TV laidoje „Pagaminta Lietuvoje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis