Atlikėjos Julijos Jegorovos šeimoje – džiugios naujienos: laukiasi pirmagimio

Atlikėjos Julijos Jegorovos-Butavičienės ir vyro Karolio Butavičiaus šeimoje – džiaugsmingos naujienos. Pora 15min patvirtino, kad laukiasi pirmagimio.
Julija Jegorova-Butavičienė su vyru Karoliu
Julija Jegorova-Butavičienė su vyru Karoliu / Kristinos Dovydaitienės „MažaFoto“ nuotr.

15min susisiekė su būsima mama, kuri patvirtino, kad šeimą netrukus papildys pirmagimis. Negana to, atlikėja į socialinį tinklą „Instagram“ įkėlė žavią nėštumo fotosesiją.

„Visą gyvenimą bėgi, leki kol akimirkai sustoji... Ir žodžiai tampa nebereikalingi, tiesiog jauti, myli nenusakomai ir lauki labiau už viską“, – socialiniame tinkle rašė J.Jegorova-Butavičienė.

15min primena, kad praeitų metų vasarą po daugiau nei poros metų draugystės „Kristal“ narė Julija Jegorova ir jos išrinktasis Karolis Butavičius nusprendė sumainyti vestuvinius žiedus Vilniaus Dievo Motinos ikonos „Ženklas iš dangaus“ cerkvėje.

Pirmieji simpatijos ženklai tarp Julijos ir Karolio užsimezgė kalėdiniame renginyje. Kartu jie dirbdavo įvairiose šventėse, o pamatę vienas kitą, suprato pajutę stiprų, juos kartu jungiantį ryšį. Tiesa, meile iš pirmo žvilgsnio poroje nekvepėjo – tai, anot Julijos, tik romantinių filmų pramanas.

„Aš iš tikrųjų nežinau, kas yra meilė iš pirmo žvilgsnio, kas tai per apibrėžimas. Karolis man patiko nuo pradžių, tačiau negaliu pasakyti, kad iškart, tą pačią minutę įsimylėjau – man atrodo, čia tik filmuose taip būna. Jei gražus arba fainas savo vidumi žmogus, iškart jo tikrai neįsimylima. Žodis „meilė“ susideda iš kur kas daugiau dalykų negu tik patikimas“, – juokėsi J.Jegorova.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis