Audinių karaliumi tituluojamas Gintautas Strolys: „Žinomiems klientams turiu atskirą „žodyną“

Jo klientai – garsiausi Lietuvos dizaineriai, žinomi šou verslo atstovai, kultūros ir meno pasaulio elitas, daug pasiekę sportininkai. Jo parduotuvėse galima rasti tiek įprastų, tiek vardinių produktų. Audinių karaliumi tituluojamas Gintautas Strolys teigia, jog viso to paslaptis – mokėjimas bendrauti.
Gintautas Strolis
Gintautas Strolys / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Temos: 2 Audinys Mada

Verslininkas, norintis savo amato paslaptis bei gudrybes, perduoti darbuotojams netgi yra parengęs darbe vartotinų ir nevartotinų frazių sąrašą. Jį G.Strolys sudarė per keletą metų ir nuolat papildo. Mados žinovas neabejoja – visa tai, ką jis parašęs, realybėje veikia teigiamai.

„Juk daugelis žino, kad skambinant telefonu, negalima sakyti – „Jus trukdo...“. Tuomet kyla klausimas – kam tuomet skambini, jei rengiesi trukdyti? Daug palankiau telefoninis pokalbis vyks, jei tiesiog prisistatysite ir pasakysite – „Jums skambina tas ir tas“, – savo sudarytų vartotinų ir nevartotinų žodžių ar frazių sąrašo prasmę paaiškino G.Strolys.

Jis įsitikinęs, jog daugelis žmonių bendraudami nė nesusimąsto, kokį poveikį pašnekovui daro jų žodžiai. Tačiau net, regis, paprasta frazė gali turėti įtakos ateičiai – pavyzdžiui, bus sudarytas verslo sandoris ar ne.

G.Strolys sako neseniai žinias apie savo atradimus pradėjęs perdavinėti ne tik darbuotojams, bet ir studentams – būsimiems dizaineriams.

„Ar su žinomais žmonėmis bendraudamas vartoju kokius nors ypatingesnius posakius? Taip, jiems turiu atskirą žodyną!“ – juokdamasis sakė G.Strolys. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis