Augustės rūbų verslo istorija: nuo tuščių kišenių – iki pasaulinio garso serialo

Garsiausi prekių ženklai, prabangus šilkas ar naujausios mados tendencijos nebūtinai kainuoja šimtus – visa tai galima rasti artimiausioje dėvėtų drabužių parduotuvėje. Būtent tai įrodė kaunietė Augustė Barbora, įkūrusi drabužių iš antrų rankų verslą. Vieną jos parduodamą drabužį netgi pastebėjo „Emily in Paris“ kūrėjai – juo apsivilko šio populiaraus „Netflix“ serialo veikėjas.
Augustė Barbora Ambultaitė
Augustė Barbora / „Instagram“ nuotr.

90 procentų drabužių perka iš antrų rankų

Tvarios mados šalininkė Augustė potraukį madai pajuto dar žaisdama su lėlėmis. „Vaikystėje derindavau stilingą aprangą savo barbėms, o atėjus paauglystei pradėjau daugiau dėmesio skirti savo pačios įvaizdžiui“, – kalbėdama su portalu 15min prisimena ji.

Gana anksti Augustė susipažino ir su mada iš antrų rankų. Tiesa, tikina pastebėjusi, kad požiūris į tokius drabužius pastaruoju metu pasikeitė į gerąją pusę.

„Norėjau stilingai rengtis dar būdama mokinė, tačiau kišenėse tuo metu švilpė vėjai. Nutariau suktis iš padėties ir gražių rūbų savo deriniams ieškoti „skudurynuose“. Pripažinsiu – anksčiau rengtis dėvėtais drabužiais buvo gėda, tad garsiai to neskelbdavau. Šiais laikais tai tapo madinga ir dėl to labai džiaugiuosi“, – sako jau dešimtmetį dėvėtų drabužių parduotuvių duris varstanti pašnekovė.

Pirmąkart apsilankius dėvėtų rūbų parduotuvėje merginą nustebino aptikti garsių mados namų gaminiai. Augustė išskiria ir vieną konkretų pavyzdį.

„Iki šiol pamenu „sumedžiotą“ gulbės baltumo vintažinę „Gianni Versace“ suknelę. Tai buvo pirmas mano lobis“, – prisimena pašnekovė.

Augustės paklausus, kodėl, jos manymu, dalis žmonių vis dar skeptiškai nusiteikę prieš drabužius iš antrų rankų, ji nusijuokia: „Kai kuriems žmonėms dėvėta apranga atrodo nehigieniška. Išgirdus tokią nuomonę visada šmaikštaudama paklausiu – ar jie girdėję apie skalbimo mašiną?“

Mergina neslepia – jai kelia nerimą neigiami greitosios mados padariniai ir vartotojiškumas. Todėl pačiai mintis pirkti vien tik naujus drabužius nekyla.

„Žmonių požiūrį galėtų pakeisti augančios naujų rūbų kainos, domėjimasis klimato kaita ar tiesiog apsipirkimas dėvėtų drabužių parduotuvėse, kuriose galima puošniai apsirengti nuo galvos iki kojų“, – svarsto ji.

15min kalbinta Augustė mano, kad kiekvienas žmogus turėtų atsižvelgti į savo kasdienius įpročius ir riboti vartojimą: „Aš naujus drabužius perku tik itin retomis progomis ir didžiuojuosi, kad apie 90% aprangos mano drabužinėje yra iš „secondhand“ parduotuvių.“

Ėmėsi dėvėtų rūbų verslo

Bėgant metams, pomėgį kaunietė nusprendė paversti ir užsidirbti leidžiančia veikla. Augustė įkūrė drabužių iš antrų rankų parduotuvę.

„Apėmė įkvėpimas, kai besikuisdama menkaverčių daiktų krūvoje atradau kelių šimtų eurų vertą rankinę. Instagrame sukurta internetinė dėvėtų drabužių parduotuvėlė „dressedherring" man ne tik pajamų šaltinis, bet ir erdvė atskleisti kūrybiškumą. Džiaugiuosi, kad po įvairių bandymų atradau savo braižą“, – atvirauja verslininkė.

Be šios veiklos, mergina papildomai dirba samdomą darbą bei tvarkosi neseniai įsigytus namus. Todėl didžiausiu iššūkiu Augustei tampa laiko planavimas, kadangi šis verslas reikalauja daugiau laiko, nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio.

„Dėvėtų drabužių parduotuvėse lankausi 4-5 kartus per savaitę. Dažniausiai vieną dieną per savaitę skiriu kelionėms į kitus miestus ar miestelius, kuriuose atrandu dar nelankytus kuistukus. Aptiktus vertingus radinius turiu išskalbti arba išvalyti, išlyginti, nufotografuoti. Vėliau nuotraukas suredaguoti ir parašyti aprašymus. Be visų šių darbų dar kuriu ir su savo veikla susijusius vaizdo siužetus“, – pasakoja mergina.

Augustė šypsosi besidžiaugianti dėl pasiektų rezultatų: „Didžiausią džiaugsmą man kelia matomas rezultatas ir gaunamas palaikymas iš mano sekėjų. Pradedama šį verslą, nesitikėjau gauti tokio nuostabaus atgalinio ryšio.“

Dar mokyklos suole svajojusi apie nuosavą verslą, kaunietė ateityje tikisi įgyvendinti dar didesnes idėjas. „Norėčiau sukurti savo interneto svetainę, kurioje būtų patogi elektroninė parduotuvė, o vėliau svajoju visiškai išsilaikyti iš savo susikurtos darbo vietos“, – savo jėgomis neabejoja mergina.

Augustei svarbu, kad verslas būtų ne tik pelningas, bet ir atsakingas, todėl nusprendė padėti karo niokojamai Ukrainai. Dalį gauto pelno iš drabužių pardavimo ji pervedė ukrainiečiams paremti, taip pat pardavė savo brangiausią italų mados namų ,,FENDI“ suknelę ir už ją gautus 249 eurus skyrė organizacijai „Blue Yellow“.

Švarkelis atsidūrė populiariame „Netflix“ seriale

Nors Augustės verslas dar jaunas – gyvuoja apie metus –, ji jau gali pasigirti įspūdingu pasiekimu. Merginos parduodamą švarkelį pastebėjo serialo „Emily in Paris“ kūrėjai.

„Negalėjau tuo patikėti, pamačiusi šokinėjau iš laimės. Nors juo buvo aprengta ne pagrindinė veikėja, man tai nebuvo svarbu. Svarbiausia, kad drabužis į „Netflix“ serialą pateko iš mano rankų“, – džiugiomis emocijomis dalijasi ji.

Augustė pasakoja, kad rūbas į populiarųjį serialą pateko netikėtai. Vienu momentu šiuo faktu ji netgi sunkiai patikėjo.

„Siuntimo etiketėje pamačiau, kad švarkelį nupirko įmonė, teikianti kostiumų kūrimo paslaugas kino industrijai. Tarp adreso eilučių buvo nurodytas „Emily in Paris“ kostiumų departamentas. Iš pradžių labai apsidžiaugiau, tačiau nuostabai atslūgus pradėjau dvejoti, ar tai realu. Belaukdama naujojo sezono širdyje troškau, kad tai būtų tiesa“, – kirbėjusias abejones atskleidžia pašnekovė.

Būtent ši istorija su ryškiu švarkeliu Augustei atrodo tikroji jos verslo sėkmės pradžia, kadangi nuo to laiko ypač pagausėjo pardavimų ir ėmė augti sekėjų ratas.

,,Susikūrusi „dressedherring“ paskyrą instagrame kažkodėl iš pradžių svajojau sulaukti tūkstančio sekėjų, o jų šiuo metu – jau virš trijų tūkstančių. Esu be galo dėkinga“, – džiaugiasi mados entuziastė.

Iš Augustės spintos švarkelis nukeliavo į Paryžių, kur tebekuriamas „Emily in Paris“ serialas, tad kodėl nepasvajojus, kur galėtų atsidurti kiti Augustės radiniai?

„Jei svajočiau be ribų, norėčiau pamatyti mano mėgstamo serialo „Gossip Girl“ stileivas Blair arba Sereną, aprengtas suknelėmis, kurias radau Jonavoje ar Šakiuose“, – svajingomis mintimis pokalbį užbaigia Augustė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis