Australijoje įsikūrusi krepšininko Motumo žmona Martyna nėrė į naują veiką: „Idėja gimė per nėštumą“

Australijoje gyvenanti sporto laidų vedėja, nuomonės formuotoja Martyna Motum, gerai žinomo Australijos krepšininko, žaidusio Kauno „Žalgiryje“ Brocko Motumo žmona, žengia į mados pasaulį su nauju maudymosi kostiumėlių prekės ženklu „Le Splash Swim“.
Martyna Motum pristato maudymosi kostiumėlių prekės ženklą
Martyna Motum pristato maudymosi kostiumėlių prekės ženklą / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 2 Australija Stilius

Martyna gali didžiuotis įspūdinga akademine ir profesine patirtimi. Ji baigė studijas Danijoje ir Londone, įgijo magistro laipsnį Eurolygos programoje. Pradėjusi savo karjerą kaip „Žalgiris TV“ vedėja ir dirbusi „BasketNews.com“ platformoje, Martyna visada buvo aktyvi ir besidominti sveikatingumo temomis.

Kūrybinis impulsas – gyvenimo būdas

Martynos kelionė į mados pasaulį prasidėjo per antrąjį nėštumą, kai jai pasidarė sudėtinga rasti patogų ir stilingą maudymosi kostiumėlį, atitinkantį besikeičiantį kūną. Šis asmeninis iššūkis tapo kūrybiniu impulsu, paskatinusiu Martyną kurti savo prekės ženklą – „Le Splash Swim“. Moteris norėjo sukurti maudymosi kostiumėlius, kurie ne tik atrodytų puikiai, bet ir būtų patogūs bei funkcionalūs.

„Kai laukiausi dukters, supratau, kaip sunku rasti patogų ir stilingą maudymosi kostiumėlį, kuris tiktų mano besikeičiančiam kūnui," – prisimena Martyna.

Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum su šeima
Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum su šeima

Nors idėja gimė iš asmeninės patirties nėštumo metu, „Le Splash Swim“ kolekcija nėra skirta vien tik nėščiosioms.

„Nenorėjau, kad mano prekės ženklas būtų suprantamas kaip nėštumo laikotarpio apranga. Jis skirtas visoms moterims – jaunoms, brandžioms, mamoms ar ne“, – teigia dizainerė.

Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum pristato maudymosi kostiumėlių prekės ženklą „Le Splash Swim“
Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum pristato maudymosi kostiumėlių prekės ženklą „Le Splash Swim“

Kiekvienas maudymosi kostiumėlis sukurtas su mintimi apie šiuolaikinę moterį, kuri keliauja tarp žemynų, balansuoja tarp šeimos ir karjeros, bet visada nori atrodyti nepriekaištingai. Šis požiūris atsispindi jos kūryboje, kurioje susilieja komfortas, funkcionalumas ir stilius, įkvėptas gyvenimo Australijoje, Lietuvoje ir Japonijoje.

Skatina mylėti savo kūną

Martynos dizaino filosofija apima komfortą, funkcionalumą ir stilių – viską, ko reikia šiuolaikinei moteriai.

„Mano tikslas buvo sukurti maudymosi kostiumėlius, kurie būtų ne tik madingi, bet ir patogūs. Kiekviena detalė, nuo medžiagos iki kirpimo, buvo kruopščiai apgalvota", – aiškina Martyna.

Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum
Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum

Jos kolekcijoje akcentuojamas aukštas juosmuo, kuris vizualiai ilgina kojas, ir tvirti, bet švelnūs audiniai, kurie prisitaiko prie kūno formų, suteikdami judėjimo laisvę ir komfortą. Šie dizainai yra sukurti taip, kad atitiktų įvairių kūno tipų poreikius, suteikdami moterims galimybę jaustis pasitikinčiai ir patogiai bet kokiomis aplinkybėmis - nuo ramaus poilsio paplūdimyje iki aktyvaus sporto.

„Man labai svarbu, kad moterys jaustųsi gražios ir mylimos tokios, kokios jos yra. Mano dizainai nėra skirti keisti kūno formas, jie skirti pabrėžti jo gražiausias savybes", – sako Martyna.

Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum su šeima
Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum su šeima

Moteris savo kūryboje siekia parodyti, kad moterys gali būti viskuo – nuo rūpestingų mamų iki nepriklausomų ir stilingų asmenybių.

„Nenoriu, kad moterys jaustųsi apribotos savo vaidmenų – jos gali būti ir mamos, ir verslininkės, ir sportininkės, ir visada jaustis nuostabiai,“ – sako Martyna.

Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum pristato maudymosi kostiumėlių prekės ženklą „Le Splash Swim“
Asmeninio albumo nuotr./Martyna Motum pristato maudymosi kostiumėlių prekės ženklą „Le Splash Swim“

Pirmoji „Le Splash Swim“ kolekcija yra ne tik stilinga ir patogi, bet ir išskirtinė dėl riboto gaminių kiekio. Tai atspindi Martynos asmeninį požiūrį į madą – ji tiki, kad kiekvienas drabužis turi pasakoti istoriją ir turėti savo unikalų charakterį.

„Norėjau, kad moterys, įsigijusios mano kurtus maudymosi kostiumėlius, jaustųsi lyg turėtų kažką ypatingo ir nepakartojamo“, – dalijasi Martyna.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų