15min primena, kad į nemalonią situaciją P.Morkūnas pateko, kai grįžęs iš kelionės neberado mokamoje „UniPark“ aikštelėje palikto automobilio, o kitą dieną iš bendrovės jį atgavo, kaip pats teigė, su gedimais.
Kiek vėliau įmonė atsiprašinėjo ir tikino, kad tai, jog automobilio Paulius aikštelėje nerado laiku, yra apmaudi darbuotojų klaida.
TAIP PAT SKAITYKITE: Po atostogų – nemalonumai: „TV Pagalbos“ žvaigždė mokamoje aikštelėje neberado prabangaus BMW
Pastebėjus lašančius tepalus, „UniPark“ susisiekė su autorizuotu servisu ir užsakė patikrą. Su informacija apie tyrimo išvadas 15min supažindino įmonės atstovė.
„Autorizuotas servisas Kaune nustatė, kad rasti automobilio trūkumai atsirado anksčiau nei jam atvykus į „UniPark“ aikštelę ar transportavimo metu“, – teigė įmonės vykdančioji direktorė Eglė Šimkevičienė.
Ketvirtadienio rytą automobilį iš serviso atsiėmęs Paulius teigė šiuo atžvilgiu nenorintis tęsti ginčo su „UniPark“. Jis neatmeta versijos, kad galbūt trūkumai iš tiesų yra senesni, nors jis pats jų anksčiau ir nebuvo pastebėjęs – transporto priemonė prieš tai važiavo puikiai.
Anot P.Morkūno, tokio sujudimo nė nebūtų buvę, jeigu su automobiliu parvažiavęs namo jis tik tuomet pamatytų bėgančius tepalus – tada būtų akivaizdesnė versija, kad tepalai išbėgo jam bevažiuojant.
„Aš nesu pykčių ir intrigų mėgėjas. Gali būti, kad pasiskolinsi mašiną iš draugo, nuvažiuosi iki parduotuvės ir ji suges, bet ar tu būsi kaltas dėl gedimo, pravažiavęs tuos penkis kilometrus? Nebūtinai“, – svarstė Paulius.
Pasak P.Morkūno, automobilis jam grąžintas pataisytas, ganėtinai normalios būklės, jį galima vairuoti. Tiesa, šiokių tokių trūkumų vis dėlto liko, tačiau pabrėžiama, kad įmonė už juos nėra atsakinga.
„Pati mašina tokia, kokią ir palikau, tik dar gavau rekomendacijų, ką reikėtų pataisyti, nes tie pažeidimai esą yra iš seniau“, – pridūrė Paulius.
Vis dėlto pretenzijų „UniPark“ jis patikino nebeturintis, atsiims ir policijai pateiktą pareiškimą. Tiesa, pripažįsta, kad kovoti būtų galima ir toliau, bet nebemato tam prasmės.
„Nesu iš tų kovingų žmonių. Kabliukų, prie kurių gali kabintis, yra daug. Neaiškus mašinos pervarymas iki plovyklos, nes neįvardyta, nei kas važiuoja, nei kaip važiuoja, nei kiek kilometrų važiuoja. Taip pat ir dėl spidometrų – jie turi būti fiksuojami, nes sutartyje yra nenurodyti. Bet truputį gaila jėgų ir energijos, o klausimą, kas čia teisus, išspręsti sunku, todėl yra, kaip yra“, – pasakojo P.Morkūnas.
Pasak Pauliaus, tai buvo gera pamoka tiek vienai, tiek kitai pusei, nes klaidų šioje situacijoje padarė ir įmonė, ir jis pats. Todėl ateityje jis sako būsiąs atidesnis, tokius paragino išlikti ir kitus.
„Reikia pasidomėti, ar aikštelė teikia filmavimo paslaugą, kad vėliau radęs apgadintą automobilį galėtum pareikšti pretenzijas, išsiaiškinti, ar nėra taip, kad pasistatai ir už visa kita esi atsakingas pats. Be to, rekomenduočiau prieš paliekant mašiną ją nufotografuoti. Taip pat nepalikti viduje dokumentų, kadangi tokiu atveju Kasko draudimas negalios“, – patarimais dalijosi P.Morkūnas.
Paviešinęs savo istoriją, Paulius sulaukė nemažai palaikymo žinučių. Vis dėlto jis sako, kad panašių situacijų Lietuvoje pasitaiko pilna, o dėl jų neretai iš dalies būna kalti ir patys automobilių savininkai.
„Žmonės nelabai skaito sutartis, su viskuo sutinka. O iš tiesų reikia skaityti viską, ką tu pasirašinėji, fiksuoti visus parodymus, jeigu tavo mašina bus pervarinėjama“, – 15min pasakojo iš situacijos pasimokęs P.Morkūnas.
Keturias dienas be savo automobilio prabuvęs Paulius neslepia, kad nepatogumų dėl to būta nemažai. Vis dėlto pasidžiaugė turintis pagalbos ranką galėjusių ištiesti draugų – šie vyrą arba pavežėdavo, arba paskolindavo jam savo transporto priemonę.