Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

B.Nicholson šeimos picerija tapo „Brooklyn Partners“, siūlo partnerystės picos dydį

Beatos Nicholson šeimos įkurta „Brooklyn Brothers“ picerija pakeitė pavadinimą – nuo birželio laikinai vadinsis „Brooklyn Partners“. Įvestas ir naujas picų dydžio standartas – partnerystės. B.Nicholson sesuo, restorano vadovė Odeta Bložienė sako, kad picerija taip nori išreikšti palaikymą LGBT bendruomenei, ir yra įsitikinusi, kad verslas turi drąsiai deklaruoti savo vertybes bei padėti visuomenei keistis.
Beatos Nicholson ir Odetos Bložienės įkurta „Brooklyn Brothers“ picerija
Beatos Nicholson ir Odetos Bložienės įkurta „Brooklyn Brothers“ picerija / Asmeninio albumo ir 15min nuotr.

Dėl netikėtų ir spalvingų restorano pokyčių 15min susisiekė su Odeta Bložiene. Picerijai, kurios pavadinimas laikinai pakeistas į „Brooklyn Partners“, vadovaujanti moteris sako, kad jų įmonė nusprendė padėti nelikti abejinga tam, apie ką dabar daug kalbama.

„Mūsų įmonė visada deklaravo atvirumą skirtingumams. Bendradarbiaujame su „Caritu“, įdarbiname pabėgėlius, padedame įsidarbinti žmones su specialiaisiais poreikiais. Daugiau nei prieš metus buvome Įvairovės chartijos steigėjai ir pasisakome prieš bet kokią diskriminaciją, kuri tik galėtų būti.

Visgi dabar Lietuvoje karšta tema yra LGBT ir partnerystės įstatymo atmetimas. Sakykime, kad verslas irgi turi atvirai deklaruoti savo vertybes ir padėti keistis pačiai visuomenei, kalbėti apie tai“, – apie idėjos gimimą sakė O.Bložienė.

Moteris pabrėžė, kad birželis kaip tik laikomas tolerancijos mėnesiu, todėl įmonei jis tapo tinkamiausiu metu išreikšti palaikymą visoms šeimoms pakeičiant ne tik picerijos pavadinimą, bet ir įvedant naują picų dydžio standartą – atsirado partnerystės (42 cm) picos.

„Lietuvoje dažniausiai skelbiamos šeimos picos, bet kodėl jos negalėtų būti draugų, partnerystės ar komandos picomis? Taip ir kilo ši mintis.

Ir aš, kaip Įvairovės chartijos narė, manau, kad Lietuvai dar trūksta tolerancijos ir pokyčių. Manau, verslas prie jų gali prisidėti deklaruodamas savo vertybes ir po truputį griaudamas įvairius stereotipus, baimes“, – įsitikinusi ji.

Asmeninio albumo nuotr./Beata Nicholson ir Odeta Bložienė
Asmeninio albumo nuotr./Beata Nicholson ir Odeta Bložienė

Pasiteiravus, kaip į šiuos pokyčius reaguoja klientai, O.Bložienė džiaugiasi, kad jau sulaukė didžiulio palaikymo ir susidomėjimo. Žinoma, pasirodė ir neigiamų komentarų.

„Iš tiesų mūsų svečias daugiausia yra progresyvus ir jaunas. Be abejo, visi klausia dėl neigiamų atsiliepimų, tai buvome tam pasiruošę. Aišku, bus praradimų, bet bus ir daugiau pozityvių nuomonių.

Žinome, kad bet kokia tema turi keletą pusių ir bet kokioje temoje yra daugybę nuomonių. Manau, kad žmonės atsirinks. Bet visuomenė po truputį turi keistis, judintis ir atvirauti“, – mano ji.

O.Bložienė įsitikinusi, kad kiekvienai įmonei svarbu deklaruoti savo vertybės. Ji mano, kad jei verslas turi stiprų prekės ženklą ir didelę įtaką visuomenėje, tai turi žengti ir šį žingsnį.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Brooklyn Brothers“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Brooklyn Brothers“

„Jei ne nuomonės lyderiai savo srityje deklaruos vertybes, tai pavienės nuomonės tikrai nebus išgirstos. O kai kalba didelės įmonės, tai natūralu, kad nuomonė formuojasi visai kitokia.

Dabar verslas visais laikais gali gyvuoti, jei jis yra bendruomenės dalimi. Visuomenė juk labai įvairi. Todėl labai džiugu matyti tokias pozicijas. Mes Lietuvoje dar esame pakankamai konservatyvūs ir uždari, bet žingsnis po žingsnio galėsime kitaip elgtis“, – tikina ji.

Be to, tai nėra pirmas kartas, kai įmonė reiškia palaikymą LGBT bendruomenei.

„Esame Įvairovės chartijos nariai, todėl ne vieną kartą reiškėme palaikymą tiek LGBT, tiek dalyvaudami kitose socialinėse veiklose. Pirmas kartas tik tai, kad pasikeičiame prekės ženklo pavadinimą į kitą. Ir nors laikinai, bet suprantame, kad dėmesio dabar bus daugiau“, – 15min kalbėjo O.Bložienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?