Badmintono čempionas K.Navickas: „Mėgstu daryti įtaką, man nepatinka plūduriuoti paviršiuje“

Daugkartinis Lietuvos vyrų badmintono čempionas, olimpietis Kęstutis Navickas išskirtinis ne tik savo sportiniais pasiekimais, tačiau ir išvystytu stiliaus pajautimu. Laidoje „Kitas kampas: su asmenybėmis“ sportininkas atskleidė, jog jis visada norėjo būti daugiau negu tik atletas. Asmenybės tobulėjimas jam buvo ne ką mažiau svarbus nei sportininko.

„Stilius yra svarbi mano gyvenimo dalis ir aš jau daug metų jį puoselėju greta savo profesinio kelio. Jūs dėl to mane į šią laidą ir pakvietėte, tiesa?“, – nuotaikingai pokalbį su Audriumi Bružu pradėjo K.Navickas.

Būdamas 19 metų Kęstutis išvyko iš Lietuvos ir, anot jo, nuo tada prasidėjo jo asmenybės ir stiliaus formavimasis.

„Didžiausias atradimas įvyko Londone, kur ir prasidėjo mano asmeninio stiliaus paieškos, žaidimas su skirtingais stiliais. Mane sužavėjo londoniečių gebėjimas derinti klasiką su laisvalaikio stiliumi. Vėliau suvokimą formavo skirtingų kultūrų, architektūros, dizaino stebėjimas visame pasaulyje“, – interviu kalbėjo K.Navickas.

Po ilgų metų, praleistų keliaujant ir treniruojantis įvairiose pasaulio valstybėse, 2016 metais badmintonininkas baigė savo profesionalaus sportininko karjerą, įkūrė savo vardo badmintono akademiją ir iki šiandien treniruoja jaunuosius sportininkus Lietuvoje bei Danijoje.

„Aš mėgstu daryti įtaką, man nepatinka plūduriuoti paviršiuje. Kai supratau, kad pasiekiau savo kaip sportininko viršūnę, nutariau pasitraukti ir įtaką kurti mokydamas kitus. Aš noriu palikti žymę Lietuvos badmintono sporte, kad ateityje kiekvienoje Olimpiadoje turėtume Lietuvos atstovą“, – sakė K.Navickas.

Visą interviu su K. Navicku rasite čia:

VIDEO: Badmintono čempionas Kęstutis Navickas: „Mėgstu daryti įtaką, man nepatinka plūduriuoti paviršiuje“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis