Balerina Simona Paciukonytė tapo lietuviško prekės ženklo „Pura“ kolekcijos veidu

Stipri ir charizmatiška, tačiau ant scenos įkūnijanti trapumą bei moterišką švelnumą – tokią klasikinio šokio gerbėjai pažįsta baleriną Simoną Paciukonytę. Ji, puantus bei balerinos triko trumpam iškeitusi į aukštakulnius ir madingos moters įvaizdį, tapo lietuviško prekės ženklo „Pura“ kito pavasario kolekcijos veidu.
Simona Paciukonytė
Simona Paciukonytė / Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr.
Temos: 3 Balerina Prekės Mada

Baletą ir madą visuomet siejo ypatingas ryšys – tiek ant scenos, tiek ant podiumo drabužiu kuriamas išskirtinės, įdomios moters personažas. Tiesa, mados kūrėjus žavi ne tik sudėtingi bei puošnūs baleto kostiumai, bet ir šiek tiek paslaptingos, publiką pavergiančios šokėjos.

Pasak prekės ženklo dizainerės ir 2015-ųjų pavasario-vasaros fotosesijos stilistės Monikos Klupšaitės, moderniai miestietei skirtą kolekciją įkvėpė talentingos, veiklios ir žavios moterys, tarp kurių – ir S.Paciukonytė: „Visiškai nesvarbu, kokia moters profesija, kol ji turi mylimą užsiėmimą, spinduliuoja energija, žavi užimtumu. Simona – viena jų, tad džiaugiamės, kad ji sutiko tapti mūsų naujojo sezono veidu.“

Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr./Simona Paciukonytė
Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr./Simona Paciukonytė

Ryškų ir fatališką rudens sezono moters įvaizdį tobulai įkūnijo aktorė Beata Tiškevič, tad romantišką, elegantišką ir subtilų pavasarį nepriekaištingai atspindi balerinos S. Paciukonytės judesių lengvumas, grakštumas ir išskirtinis grožis. Jį, įrėmintą šviesių Vilniaus gatvių fone, paryškino Lauros Kreivytės sukurtas makiažas, o nuotraukomis nuotaiką perteikė Greta Gedminaitė.

Siekdama perteikti gaivią pavasario mieste nuotaiką, dizainerė M.Klupšaitė kolekciją ištapė klasikiniais pasteliniais atspalviais – pudros rožine, prancūziška mėlyna, šviesia geltona. Siluetai taip pat atitinka prekės ženklo klientės – veiklios ir modernios miestietės – poreikius. Kiekvieną drabužių liniją įkvėpė elegancijos kanonų ir modernaus universalumo derinys, kuris leidžia kolekcijos drabužius pritaikyti kiekvienai šiuolaikiškos moters gyvenimo situacijai.

Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr./Simona Paciukonytė „Pura“ fotosesijos užkulisiuose
Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr./Simona Paciukonytė „Pura“ fotosesijos užkulisiuose

Drabužių funkcionalumą įrodo ir jiems parinkti audiniai, tarp kurių galima pastebėti šiltojo sezono klasika tapusį liną, natūralią medvilnę, spalvingą viskozę. Dalis drabužių išmarginti ne tik subtiliais pasteliniais tonais, bet ir romantišką įvaizdį kurti padedančiais gėlių raštais.

Kartu su „Pura“ moterimi pavasarį pasitiks ir visuomet elegantiškas „Ombre“ vyras, mėgstantis modernią klasiką. Lietuvišką prekės ženklą vertinantis veiklus miesto vyras šiltąjį sezoną taip pat pasitiks atnaujinęs garderobą. Jame vyraus šviesesni, lengvesni drabužiai, papildyti madingais spalviniais akcentais bei pasižymintys šiuolaikiškais siluetais.

Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr./Simona Paciukonytė
Gretos Gedminaitės ir Robert Muravskij nuotr./Simona Paciukonytė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis