Balsuokime už Ievą Daugirdaitę: dizainerė varžosi itališkojo žurnalo „Vogue“ konkurso finale

Trečiadienį itališkojo žurnalo „Vogue“ internetiniame puslapyje prasidėjo balsavimas, kurio metu iš 10 jaunųjų dizainerių skaitytojai išrinks vieną nugalėtoją, kurio drabužius reklamuos ir pardavinės mados Biblija tituluojamas žurnalas ir konkurso partneriai, internetinė drabužių parduotuvė „Muuse“. Tarp konkurso „Young Vision Award 20143“ finalininkų pateko ir dizainerė Ieva Daugirdaitė, kviečianti visus draugus ir gerbėjus ją palaikyti.
Ieva Daugirdaitė
Ieva Daugirdaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Balsavimas internetiniame „Vogue“ puslapyje vyks iki spalio 5 dienos, nugalėtojas paaiškės spalio 7 dieną. Balsuoti ir palaikyti Ievą galite paspaudę šią nuorodą.

Mados redaktorės įvertinimas

„Viskas prasidėjo nuo to, kad esu užsiprenumeravusi itališkojo žurnalo „Vogue“ naujienlaiškį ir kartą gavau pranešimą apie bendrą žurnalo ir internetinės parduotuvės projektą, skirtą paremti jauniesiems dizaineriams. Užpildžiau paraišką, išsiunčiau savo gyvenimo bei kolekcijos aprašymą bei penkias nuotraukas“, – portalui Žmonės.lt pasakojo I.Daugirdaitė.

Vėliau „VOGUE Talents“ redaktorė Sara Maino iš visų dalyvių atrinko 300, už kuriuos buvo galima balsuoti internetiniame žurnalo puslapyje.

„Pirmieji 50, surinkę daugiausiai balsų, pateko į kitą etapą. Kadangi balsavimas buvo tikrai įtemptas, į finalą buvo atrinkti ir dar 10 dalyvių. Iš jų redaktorė išrinko tik 10, kurie dabar kaunasi finale. Tarp jų esu ir aš“, – savo kolekcijos sėkme džiaugėsi jaunoji dizainerė.

Finale taip pat varžosi dizaineriai iš Rumunijos, Rusijos, Slovėnijos, Danijos, Italijos, Švedijos ir Vengrijos.

Konkurso nugalėtojo kolekcija, su žurnalo „Vogue“ pagalba, bus pardavinėjama internetinėje „Muuse“ parduotuvėje. „Jie kolekciją taip pat reklamuotų savo žurnale, dizaineris taip pat gautų procentą nuo parduotų drabužių“, – pasakojo Ieva.

Portalas Žmonės.lt kartu su Ieva Daugirdaite kviečia visus tautiečius ir mados mylėtojus balsuoti už mūsų jaunąją dizainerę ir padėti jai skintis kelią į tarptautinį pripažinimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis