Barbės ir Keno apsėsta porelė išleido 270 tūkst. eurų, kad taptų panašūs į lėles

Porelė Quentinas Deharas (23 m.) ir Anastasia Reskoss (20 m.) jau išleido 270 tūkst. eurų, kad taptų panašūs į savo dievaičius lėles Barbę ir Keną, rašo britų portalas „The Daily Mail“.
Quentinas Deharas ir Anastasia Reskoss
Quentinas Deharas ir Anastasia Reskoss / „Instagram“ nuotr.

Quentinas ir Anastasia tikina nuo mažų dienų esantys apsėsti garsiųjų lėlių, o prieš dvejus metus tapę pora kartu pradėjo darytis plastines operacijas, kad taptų panašūs į Barbę ir Keną.

Mūsų tėvai nebevadina mūsų Anastasia ir Quentinu – jie į mus kreipiasi Barbės ir Keno vardais

Porelė jau pasidarė daugiau kaip 15 procedūrų, už kurias daugiausia moka jų pasiturintys tėvai.

Quentinas Deharas iš Marselio ir Anastasia Reskoss, kilusi iš Sankt Peterburgo, o šiuo metu gyvenanti Paryžiuje, žada netgi oficialiai pasikeisti savo vardus į Keno ir Doll.

„Mūsų tėvai nebevadina mūsų Anastasia ir Quentinu – jie į mus kreipiasi Barbės ir Keno vardais“, – sakė porelė.

Pirmąją plastinę operaciją Anastasia pasidarė būdama 17-os metų – tada ji pasikoregavo nosies formą. Po metų mergina pasididino krūtis – iš C dydžio į E. Šiuo metu jos krūtys dar didesnės – GG dydžio.

„Mano tėvai labai džiaugėsi dėl mano nosies operacijos, nes ji visada buvo šiek tiek kumpa, o po operacijos to nebesimatė. Vis dėlto mama ir tėtis nebuvo labai sužavėti mano noru pasididinti krūtis. Jie nesuprato, kodėl aš to noriu, bet aš visada buvau labai geras vaikas, daug mokiausi, man gerai sekėsi mokykloje, tad jie negalėjo prieštarauti“, – pasakojo mergina.

„Mes norime savo likusį gyvenimą praleisti persikūniję į lėles, kurias dieviname“, – sakė studentė Anastasia Reskoss.

„Instagram“ nuotr./Quentinas Deharas ir Anastasia Reskoss
„Instagram“ nuotr./Quentinas Deharas ir Anastasia Reskoss

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų