Bartaškienei – kvietimai į ponių konkursus

Žinoma kaunietė ir šokių projekto nugalėtoja Joana Bartaškienė kol kas neapsisprendžia, ar dalyvauti „Misis Laikinosios sostinės“ bei „Lietuvos ponios“ rinkimuose.
J.Bartaškienė
J.Bartaškienė / „Scanpix“ nuotr.

Ketvirtadienį interneto svetainėje klubas.lt pasirodė žinutė, kad antrojo „Lietuvos šokių dešimtuko“ nugalėtoja J.Bartaškienė gavo konkurso „Lietuvos ponia 2008“ organizatorių pasiūlymą ir sutiko varžytis dėl šio titulo. Tačiau pati ponia Joana dienraščiui L.T. paneigė šiuos gandus.

„Pasiūlymą gavau, bet dar neapsisprendžiau, ar dalyvausiu“, – tikino J.Bartaškienė. Pasak 58-erių moters, ji nežino, ar tuo metu, kai vyks konkursas, nebus išvykusi į kelionę. Be to, poniai Joanai nepatinka, kaip ji atrodo televizijoje. „Pasipuošiu suknelėmis, nugrimuoja, o paskui pažiūriu įrašą – atrodau nekaip“, – linksmai čiauškėjo moteris. Jei dalyvautų, ji pasiryžusi atsikratyti beveik aštuonių kilogramų. Noras pasitempti ir parodyti, kad viena šoka geriau ir įdomiau nei su Deividu Meškausku – koziriai, skatinantys ponią Joaną dalyvauti rinkimuose. Be to, moteris sakosi tobulai atitinkanti ponios sąvoką, juk yra nebe jauniklė, nemažai gyvenime pasiekusi, veikli, žinoma ir... tikra kaunietė.

„Pamenate, kaip šokių projekto komisijos pirmininkas Jurijus Smoriginas vis kartodavo: „Kauno ponia, Kauno ponia.“ Manyje to poniškumo net daugiau nei reikia“, – juokėsi aerobikos instruktorė. Ar J.Bartaškienė dalyvaus „Lietuvos ponios 2008“ rinkimuose paaiškės tik lapkričio pradžioje, tačiau ponia Joana tikino, kad jokiose atrankose ji jokiu būdu nedalyvaus. Be to, moteris dar gavo pasiūlymą išmėginti jėgas ir „Misis Laikinoji sostinė“ rinkimuose, tačiau ten skelbiama atranka. Tik tuomet, kai tiksliai žinos, kas ką siūlo, J.Bartaškienė ir apsispręs dėl savo planų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis