Nors darbas filmavimo aikštelėje ir kiekvieną judesį fiksuojančios kameros yra B.Tiškevič kasdienybė, pristatyti drabužių kolekciją bei išbandyti modelio amplua jai buvo nauja patirtis. Tiesa, neabejotinai maloni – aktorė nepriekaištingai įsikūnijo į modernią, savimi pasitikinčią ir elegantišką miestietę, o po fotosesijos prisipažino negalinti pamiršti vienos iš demonstruotų suknelių.
„Pura“ dizainerė bei fotosesijos stilistė Monika Klupšaitė teigė, kad lietuviško prekės ženklo veidu B. Tiškevič pasirinkta tikrai neatsitiktinai: „Beata žavi savo moteriškumu, įkvepia veiklumu. Puiku, jog ji sutiko dalyvauti šiame projekte ir, žinoma, džiaugiamės rezultatu.“
Pasak dizainerės, B. Tiškevič tobulai atitiko kompanijos viziją šių metų rudens sezonui, nes „Pura“ moteris – elegantiška, subtili, tačiau neabejotinai veikli, siekianti karjeros aukštumų ir besirūpinanti šeima. Todėl šaltąjį sezoną jos žvilgsnį trauks sodrios spalvos, šiuo metu labai madingi kiek per dideli siluetai. Jos spintoje netrūks ir spalvingų akcentų, moteriškų suknelių, tunikų, stilingų palaidinių.
Itin svarbus „Pura“ kolekcijos aspektas – praktiškumas. Dizainerė M. Klupšaitė pasakojo, kad patogumas daro įtaką pasitikėjimui savimi, tad kirpimai parinkti itin atidžiai, atitinkantys naujausias mados tendencijas, tačiau neperžengiantys moters komforto zonos ribų. Tai paskatino rinktis trikotažinius audinius iš viskozės bei vilnos, tinkamai išnaudoti subtiliai žiemišką koloritą.
Kartu su „Pura“ moterimi į rudens sezoną žengs ir galantiškas „OMBRE“ vyras, kuris visuomet atrodo solidžiai ir niekuomet – nuobodžiai. Lietuvių kūrėjų pristatoma „OMBRE“ kolekcija skirta savitą stilių turinčiam klientui, kuris vertina modernią klasiką, savo išvaizdos nevengia pagyvinti ryškesnėmis detalėmis ir išsiskiria puikiu skoniu.