Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Beata Tiškevič lietuviško prekės ženklo fotosesijoje tapo fatališka moterimi

Aktorė, laidų vedėja, rašytoja, o nuo dabar – ir modelis. Charizmatiškoji Beata Tiškevič, kino gerbėjus bei televizijos žiūrovus pakerinti gebėjimu įsijausti į įvairiausius vaidmenis, atrado naują savo talentą. Ji priešais mados fotografo Tomo Adomavičiaus objektyvą tapo fatališka moterimi ir naujo lietuviško prekės ženklo „Pura“ veidu.
Beata Tiškevič
Beata Tiškevič / T.Adomavičiaus ir R.Muravskij nuotr.

Nors darbas filmavimo aikštelėje ir kiekvieną judesį fiksuojančios kameros yra B.Tiškevič kasdienybė, pristatyti drabužių kolekciją bei išbandyti modelio amplua jai buvo nauja patirtis. Tiesa, neabejotinai maloni – aktorė nepriekaištingai įsikūnijo į modernią, savimi pasitikinčią ir elegantišką miestietę, o po fotosesijos prisipažino negalinti pamiršti vienos iš demonstruotų suknelių.

„Pura“ dizainerė bei fotosesijos stilistė Monika Klupšaitė teigė, kad lietuviško prekės ženklo veidu B. Tiškevič pasirinkta tikrai neatsitiktinai: „Beata žavi savo moteriškumu, įkvepia veiklumu. Puiku, jog ji sutiko dalyvauti šiame projekte ir, žinoma, džiaugiamės rezultatu.“

Pasak dizainerės, B. Tiškevič tobulai atitiko kompanijos viziją šių metų rudens sezonui, nes „Pura“ moteris – elegantiška, subtili, tačiau neabejotinai veikli, siekianti karjeros aukštumų ir besirūpinanti šeima. Todėl šaltąjį sezoną jos žvilgsnį trauks sodrios spalvos, šiuo metu labai madingi kiek per dideli siluetai. Jos spintoje netrūks ir spalvingų akcentų, moteriškų suknelių, tunikų, stilingų palaidinių.

T.Adomavičiaus ir R.Muravskij nuotr./Beata Tiškevič
T.Adomavičiaus ir R.Muravskij nuotr./Beata Tiškevič

Itin svarbus „Pura“ kolekcijos aspektas – praktiškumas. Dizainerė M. Klupšaitė pasakojo, kad patogumas daro įtaką pasitikėjimui savimi, tad kirpimai parinkti itin atidžiai, atitinkantys naujausias mados tendencijas, tačiau neperžengiantys moters komforto zonos ribų. Tai paskatino rinktis trikotažinius audinius iš viskozės bei vilnos, tinkamai išnaudoti subtiliai žiemišką koloritą.

Kartu su „Pura“ moterimi į rudens sezoną žengs ir galantiškas „OMBRE“ vyras, kuris visuomet atrodo solidžiai ir niekuomet – nuobodžiai. Lietuvių kūrėjų pristatoma „OMBRE“ kolekcija skirta savitą stilių turinčiam klientui, kuris vertina modernią klasiką, savo išvaizdos nevengia pagyvinti ryškesnėmis detalėmis ir išsiskiria puikiu skoniu.

T.Adomavičiaus ir R.Muravskij nuotr./Beata Tiškevič
T.Adomavičiaus ir R.Muravskij nuotr./Beata Tiškevič

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų