Benas Aleksandravičius: „Esu atviras. Tegu žmonės mane tokį ir mato“

Jau beveik dešimtmetį jaunosios kartos rokeris Benas Aleksandravičius (25) su gerbėjais sveikinasi sausakimšuose grupės „ba.“ koncertuose, veda „LRT Opus“ laidą „Raudonos rožės radijas“, o neseniai tapo LNK projekto „Lietuvos balsas. Kartos“ mokytoju.
Benas Aleksandravičius
Benas Aleksandravičius / Žurnalo „Žmonės“ viršelis

Apsisprendęs dalyvauti muzikiniame televizijos projekte „ba.“ lyderis nesiteisina pamokslaujantiems laido riteriams, daro, kas įdomu, ir kartkartėmis pasišaipo iš kvailų komentarų: „Dabar krūtas tas, kuris nežiūri teliko, jo neturi ir ko nors nežino, bet aš nepriklausau populiariųjų būreliui. Į televiziją bandau atnešti savą temą.“

Apskritai, jei Benas ką nors daro, tai dėl smalsumo, nevaidindamas ir nesistengdamas įtikti. Kitaip tariant, gyvena jis ne dėl patiktukų socialiniuose tinkluose. Tačiau kraštutinumai, jo nuomone, pridaro daugiau žalos nei gero. „Bet kol blogo kitiems nedarai ar pats neatsiduri dugne – būk, koks tik nori. Už savo sprendimus atsakome asmeniškai.“

Nors daugeliui Benas atrodo nenuorama, maištautojas (kažkada nuskambėjus finaliniam koncerto akordui, gitarą susmeigė į žemę taip, kad nuo smūgio ši sulūžo. O per kitą pasirodymą šoko iš didžiulio aukščio į minią), tačiau viduje jaučiasi superjautrus. „Va, ir dabar, esu su kerzais, o kojines puošia paveikslėliai su šuniukais, – juokiasi. – Ne kartą verkiau koncertuose. Iš laimės, žinoma. Stengiuosi emocijų netramdyti. Esu atviras. Tegu žmonės mane tokį ir mato.“

Ar lengva jį išmušti iš vėžių? Daugiausia dėmesio Benas kreipia į draugų ir savo merginos Godos pasakymus. „Aišku, skaudina, kai aplinkiniai veidmainiauja. Internetiniai komentarai manęs netrikdo, erzina gal pats faktas, kad jie yra. Kam žmonėms to reikia?“ – stebisi.

Interviu bei fotosesija – naujausiame žurnale „Žmonės“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis