Beyonce kartu su „Topshop“ kuria naują mados imperiją

Pirmadienis dainininkės Beyonce (33 m.) ir mados gerbėjus pasitiko su džiugia žinia: oficialiai patvirtinta, kad scenos karalienė kartu su „Topshop“ kurs visiškai naują prekės ženklą.
Beyonce
Beyonce / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Dainininkė ir „Topshop“ lygiomis teisėmis kartu steigia kompaniją, kuri kurs aktyvaus laisvalaikio drabužius, aksesuarus ir avalynę, skirtus šokiams ir sportui.

Kol kas naujasis Beyonce ir „Topshop“ prekės ženklas dar neturi pavadinimo.

Mes kalbame apie naujo prekės ženklo ir verslo kūrimą – atskiro, prideramo verslo, su skirtingais vadovais ir skirtingais biurais.

„Visada mėgau „Topshop“ už jų išskirtinumą ir į ateitį orientuotą mąstymą“, – oficialiame pareiškime sako Beyonce.

Savo ruožtu „Topshop“ savininkas Philipas Greenas pabrėžia, kad naujasis prekės ženklas labai skirsis nuo įprastų garsenybių drabužių kolekcijų, kurių parduotuvėse apstu.

„Tai ne bendradarbiavimas. Mes kalbame apie naujo prekės ženklo ir verslo kūrimą – atskiro, prideramo verslo, su skirtingais vadovais ir skirtingais biurais, – portalui WWD sakė Philipas Greenas. – Kai vasarį ji viešėjo Londone, mes susitarėme susitikti, pradėjome kalbėti apie tai, ką galėtume kartu sukurti. Jau kurį laiką žvalgėmės į tą (sportinės aprangos, – red. past.) sektorių, tai kažkas, kur mes norime dalyvauti. Rimtai viską derinti pradėjome gegužę ar birželį, svarstėme, kaip visa tai turėtų atrodyti ir veikti. Prireikė šešių ar aštuonių savaičių, kad priimtume bendrą sprendimą. Praėjusį penktadienį Beyonce buvo mūsų biure, kad padėtume paskutines dėlionės detales į vietą.“

Philipas Greenas patvirtino, kad Beyonce prekiniam ženklui bus pasamdyta visai kita komanda nei ta, kuri kuria „Topshop“ drabužius. Abi šios kompanijos turės skirtingus vadovus, dizainerius, administraciją ir kitus darbuotojus.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Beyonce
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Beyonce

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis