Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Bilietus į „Faustą“ pirkusi operos gerbėja jaučiasi apgauta: žvaigždė dainuos ne visus vakarus

15min redakciją pasiekė skaitytojos, operos gerbėjos Agnės (pavardė redakcijai žinoma) skundas. Ji pasakoja įsigijusi keturis bilietus į operą „Faustas“, nes, suintriguota renginio reklamos, labai norėjo išgirsti dainuojantį Edgarą Montvidą. Visgi pasirodo, kad atlikėjo atvaizdas reklamose nebūtinai reiškia, kad jis visus penkis numatytus vakarus operoje ir dainuos.
E.Montvidas operoje „Faustas“
Edgaras Montvidas / Linos Fisheye nuotr.

Skaitytojos Agnės nepasitenkinimą sukėlė žinia, kad nors operos „Faustas“ reklamose – Edgaro Montvido veidas, susirinkę žiūrovai scenoje nebūtinai pamatys būtent šį solistą.

„Į naująją D.Ibelhauptaitės operą vartotojai yra raginami atvykti, nes pagrindinį – Fausto – vaidmenį atliks itin garsus operos solistas E.Montvidas. Reklaminėje informacijoje E.Montvidas yra pagrindinis „Fausto“ veidas, renginio aprašyme tik jis vienintelis nurodomas kaip pagrindinis solistas“, – 15min sakė Agnė.

Ji liko labai nusivylusi, kai sužinojo, kad iš tiesų E.Montvidas Faustą scenoje įkūnija anaiptol ne kiekvieno operos parodymo metu.

Bilietą keisti jie atsisakė. Teigė, kad operos mylėtojas turi žinoti, kad solistas negali kiekvieną dieną dainuoti.

„Paaiškėjo, kad solistas dainuos kas antrą vakarą. Kitus du kartus Fausto vaidmenį atliks nežinia kas. „Fausto“ organizatoriai šią informaciją slepia. Informacinėje erdvėje niekur nėra nurodoma, kad Faustą atliks kažkas kitas. Tokiu būdu yra mulkinami vartotojai – pasitelkiant garsų vardą yra kviečiama į operą. Tai, kad iš tiesų E.Montvidas dainuos ne visus vakarus, yra nutylima. Vartotojai tik atėję į renginį sužinos, kad solistas tą dieną nedainuos. Bilietų nieks jiems negrąžins. Realiai vartotojas jokių teisių atsiimti pinigus neturi. Nors renginį pasirinko būtent dėl E.Montvido“, – įžvalgomis dalijasi ji.

Bendravo su kūrėjais

Pati skaitytoja Agnė pasakoja jau susisiekusi su operos kūrėjais. „Sužinojus šią informaciją skambinau „Fausto“ organizatoriams, prašydama pakeisti bilietą į tą datą, kada E.Montvidas dainuos. Bilietą keisti jie atsisakė. Teigė, kad operos mylėtojas turi žinoti, kad solistas negali kiekvieną dieną dainuoti. Ir jie nežino, kada tiksliai dainuos E.Montvidas, o kada kitas atlikėjas“, – stebėjosi ji.

Kada būtų galima išgirsti E.Montvidą skaitytoja sužinojo iš kito kanalo: „Pats E.Montvidas savo internetinėje svetainėje skelbia tikslias datas, kada jis dainuos „Faustas“ operoje. Vadinasi, renginio organizatoriai irgi tiksliai žino visą šią informaciją.“

E.Montvidas feisbuke pranešė, kad dainuos vasario 15, 17, 19 dienomis. Opera „Faustas“ dar vyks vasario 16 ir 18 dienomis.

Kreipėsi į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą

Agnė, nusivylusi tolia situacija, kreipėsi ir į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

„Vartotojų teisių apsaugos tarnyba paaiškino, kad taip apmulkintas vartotojas atgauti savo pinigus realiai neturi galimybių. Nebent atvykęs į renginį ir pamatęs, kad dainuoja ne Edgaras, nufilmuotų savo išėjimą ir vėliau sugebėtų įrodyti, kad informacinėje erdvėje tikrai nebuvo informacijos apie tai, kad solistas gali pasikeisti“, – stebėjosi Agnė.

Atsakomybė – organizatoriams

15min susisiekė su bilietus į „Faustą“ platinusios bendrovės „Tiketa“ generaliniu direktoriumi Andriumi Žiauberiu.

Mes, „Tiketa“, esame tik tarpininkas, ir visada nurodome, kad už renginio kokybę atsako, atsakomybę prieš klientą prisiima jo organizatorius.

Bendrovės interneto puslapyje visi penki operos pasirodymai reklamuojami su E.Montvido atvaizdu. A.Žiauberis sakė, kad atsakomybę už tai turi prisiimti renginio organizatoriai.

„Mes, „Tiketa“, esame tik tarpininkas, ir visada nurodome, kad už renginio kokybę atsako, atsakomybę prieš klientą prisiima jo organizatorius. Mes negalime valdyti renginio turinio, jo atlikėjų. Už tai atsakingas organizatorius. Jis visada nurodomas tiek renginio aprašyme, tiek ant bilieto“, – kalbėjo A.Žiauberis.

Kaip dažnai „Tiketa“ sulaukia panašių į šį skundų ir kaip juos sprendžia? „Patys bandome susisiekti su organizatoriumi, vartotojui perduodame kontaktus, jei jis nori pats tiesiogiai bendrauti. Tame nėra jokių problemų. Ir nemanau, kad organizatorius, esant tokioms aplinkybėms, prieštarauja bilietų grąžinimui. Žinot, visokių gali būti atvejų. Gali susirgti atlikėjas... Nežinau šio konkretaus atvejo priežasčių. Bet neabejoju, kad organizatorius į tokį dalyką pasižiūrės pozityviai“, – sakė.

Komentuos vėliau

15min praėjusį ketvirtadienį kreipėsi į operą „Faustas“ kuriančios „Vilnius City Opera“ atstovus. Savo komentaru operos režisierė Dalia Ibelhauptaitė pažadėjo pasidalinti artimiausiu metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos