Birutė Navickaitė ryžosi drąsiems pokyčiams: „Tokia rožinė dar niekada nebuvau“

Ketvirtadienio vakarą buvusi Seimo nario Petro Gražulio mylimoji ir jo vaiko mama Birutė Navickaitė visus savo feisbuko sekėjus nustebino pokyčiais – mergina pasidalijo nuotrauka, kuria parodė, kad persidažė plaukus ryškiai rožine spalva. 15min Birutė teigė, kad eksperimentuoti su plaukais ji tikrai mėgsta.
Birutė Navickaitė
Birutė Navickaitė / KK2 ir asmeninio albumo nuotr.

„Kažkiek pabus tokia spalva, kol atsibos“, – 15min iškart pranešė Birutė.

Ji pridūrė, kad yra linkusi eksperimentuoti ir plaukų spalvą keičia gana dažnai – jai teko būti ir trumpais, ir ilgais, ir juodais, ir net raudonais plaukais.

„Kokiais tik nesu buvusi, bet tokia rožinė dar niekada nebuvau, tai nusprendžiau pamėginti, pažiūrėti, kaip atrodo“, – apie tai, kodėl pasiryžo radikaliems pokyčiams, pasakojo mergina.

Taip pat Birutė užsiminė, kad šių pokyčių akivaizdoje jos nuotaika yra labai gera, viskas sekasi puikiai.

„Jeigu ir yra kažkokių pokyčių, tai viskas tiktai labai į gera“, – pasiteiravus, galbūt šis atsinaujinimas reiškia ir naują gyvenimo etapą, 15min sakė ji.

Pastaruoju metu, kaip teigė mergina, ji buvo „užtempusi“ – nei dažė, nei kirpo plaukų.

Taip Birutė ilgainiui ir pribrendo išvaizdos pokyčiams. „Tiesiog atsibodo šviesūs plaukai, norėjosi kažko kitokio“, – neslėpė ji.

Asmeninio albumo nuotr./Birutė Navickaitė
Asmeninio albumo nuotr./Birutė Navickaitė

Savo naują įvaizdį pademonstravusi draugams ir sekėjams feisbuke, B.Navickaitė netruko sulaukti gausybės komplimentų. O kaip jos pokyčius vertinate jūs?

Ankstesni Birutės Navickaitės įvaizdžiai – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis