Blakstienas nusideginęs verslininkas Žilvinas Grigaitis jas prisiaugino

Kas jau kas, bet verslininkas Žilvinas Grigaitis kaskart pasirodęs viešai savo stiliumi ir išvaizda nosis nušluosto ne tik aplinkiniams vyrams, tačiau ir dažnai damoms. Rudenį vyrui suėjo 48-eri, tačiau Žilvinas atrodo taip, kad prieš jį gerokai pasitempti reiktų net ir 20-mečiams jaunuoliams. Tiesa, prieš mėnesį Žilvinui nutiko nemaloni bėda… tokia, kurią skubiai teko spręsti neįprastu būdu, o atvirai apie tai papasakoti verslininkas ryžosi tik dabar.
Žilvinas Grigaitis
Žilvinas Grigaitis / Aurelijos Bacevičienės nuotr.

„Uždeginėjau begalę didelių žvakių specialiai fotosesijai. Ir ką jūs manote, tereikėjo kelių sekundžių virš liepsnų jūros, ir apsvilau blakstienas taip, kad pusės jų tiesiog neliko....“ – apie nutikusį įvykį pasakoja prekių ženklo „Ž Jewellery“ įkūrėjas, verslininkas Žilvinas Grigaitis, kartu su menininke Laura Butkeviče neseniai pristatęs šaukštelių kolekciją, ant kurių perkelti ir jo kurtų segių motyvai.

Aurelijos Bacevičienės nuotr./Žilvinas Grigaitis
Aurelijos Bacevičienės nuotr./Žilvinas Grigaitis

Nemaloniausia, kad tai nutiko likus mėnesiui iki švenčių, kai prasideda tikras renginių maratonas.

„Akys ašarojo, mat jas apsaugančių blakstienų beveik neliko, jas skaudėjo, o žvilgsnis atrodė neišraiškingas... it būčiau be akių...“ – prisimena Žilvinas Grigaitis.

Pranešime spaudai rašoma, kad verslininkui į pagalbą atskubėjo blakstienų priauginimo specialistė, „Charming look“ akademijos įkūrėja Ieva Pudževytė. Specialistė sugebėjo koreguoti verslininko žvilgsnį priaugintomis blakstienomis taip, kad iš išorės priauginimo nebuvo matyti, blakstienos atrodė natūraliai.

Aurelijos Bacevičienės nuotr./Žilvinas Grigaitis
Aurelijos Bacevičienės nuotr./Žilvinas Grigaitis

Holivudo aktorius, komikas, legendine vadinamos komedijos „Kaukė“ pagrindinis aktorius Jimas Carrey, kino žvaigždė Johnny Deppas ar komikas Russellas Brandas – tik kelios garsenybės, besinaudojančios blakstienų priauginimo procedūromis.

Pranešime spaudai „Pro Master Home“ blakstienų meno akademijos įkūrėja Juana Balkevičienė teigia, kad blakstienų priauginimas vyrams pasaulyje jau seniai įprastas, tiesa, Lietuvoje vyrai žvilgsnį tokiu būdu koreguoja rečiau, o tai darantys vis dar slepia ir gėdijasi apie tai prisipažinti.

Aurelijos Bacevičienės nuotr./Žilvinas Grigaitis
Aurelijos Bacevičienės nuotr./Žilvinas Grigaitis

„Blakstienų priauginimas vyrams ir moterims skiriasi kardinaliai. Moterims kuriamas kur kas ryškesnis žvilgsnis ilgesnėmis, tamsesnėmis blakstienomis. Tuo tarpu vyrų žvilgsnis – koreguojamas, o priauginimas atliekamas vizualiai nepastebimai – taip, kad būtų matyti akys, o ne blakstienų plaukeliai, todėl pridedami kur kas natūralesni, šviesesni, ne ilgesni nei pačio žmogaus blakstienų plaukeliai. Be to, taip galima pakelti vyrų blakstienas, mat jos neretai žiūri žemyn, ir netgi braižo akį, taip sukeldamos diskomfortą“, – pasakoja Juana.

Moteris netgi specialiai sukūrė projektą, vyrui modeliui priaugino blakstienas taip, kaip tai atliekama moterims, ir kaip turėtų būti atliekama vyrams.

Ieva Pudževytė sako, kad daugelis nustebtų sužinoję, kurie lietuviškojo pramogų pasaulio vyrai žvilgsnį koreguoja prisiaugindami blakstienas. Tiesa, apie tai specialistė linkusi nutylėti.

„Iš dvidešimties apsilankančių žmonių – bent du visada būna vyrai“, – sako Ieva Pudževytė.

„Man tai tapo išsigelbėjimu tuomet, kai netekau nuosavų blakstienų. Buvo akimirka, kai galvojau, kad teks atšaukti visus planus, ir užsidaryti namuose...“, – juokdamasis šiandien prisimena Žilvinas Grigaitis, per pusantro mėnesio atsiauginęs nuosavas blakstienas, ir šiandien išbandytą jų priauginimo procedūrą vadinantis puikia išeitimi ne tik tada, kai nutinka bėda, bet ir tuomet, kai akys dėl fizinių ypatybių – it nematomos. Juk gražias, ir išraiškingas, tačiau natūraliai atrodančias akis nori turėti ne tik moterys, tačiau ir vyrai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis