Blusturgyje apsilankiusios žinomos mamos nešiotus drabužius pardavė ir 5 kartus pigiau

Sekmadienį Vilniuje vykusiame renginyje, kurio metu buvo galima įsigyti vaikiškų drabužių, avalynės ar žaislų, mamos kartu su vaikais pardavinėjo išaugtus, atsibodusius arba visai naujus, dar su etiketėmis drabužius. Tarp lankytojų – ir visiems gerai žinomos mamos.
Ieva Mackevičienė, Sandra Šernė, Simona Lipnė
Ieva Mackevičienė, Sandra Šernė, Simona Lipnė / Roko Niparavičiaus nuotr.

Antrus metus vykstantis „Kosminis blusturgis“ sutraukė net 70 dalyvių, nusprendusių daiktams suteikti daiktams dar vieną gyvenimą ir taip skatinti visuomenę būti atsakingais vartotojais.

Keturias valandas trukęs renginys vyko „Ogmios mieste“ įsikūrusioje vaikų laisvalaikio ir gimtadienių erdvėje „Cosmos Place“. Kol tėvai pirko vaikams drabužius, mažieji taip pat nenuobodžiavo: leido laiką kamuoliukų baseine, žaidė su sensorine siena, kabinosi į skambančias virves, dūko kreivų veidrodžių karalystėje.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Nebenešiojamus drabužius pardavinėjo ir žinomos mamos: nuomonės formuotoja Erika Valiukaitė, trynukų mama Simona Lipnė, drabužių kūrėja Sandra Šernė, buvusi dainininkė Ieva Mackevičienė. Jai kompaniją palaikė vyras, TV laidų vedėjas Rolandas Mackevičius ir vaikai: sūnus Motiejus ir dukra Meilė Marija.

Tikslas – ne užsidirbti

S.Šernė pasakojo, kad, persikrausčius gyventi į naujus namus, nebesinorėjo vėl apkrauti spintos. Todėl nebenešiojamus drabužius nusprendė parduoti. Moteris didžiąją dalį drabužių išpardavė per pirmąją valandą. Populiariausi buvo laisvalaikio kostiumai: vieni skirti moterims, o kiti – vaikiški, kasdienai į darželį.

Roko Niparavičiaus nuotr./Renginio akimirka
Roko Niparavičiaus nuotr./Renginio akimirka

„Mano tikslas – išparduoti tai, ką atsinešiau, o ne parsinešti atgal namo. Kainos – adekvačios, neatėjau čia užsidirbti. Drabužiai tikrai mažai dėvėti, prižiūrėti. Todėl išmesti buvo labai gaila... Neabejoju, kad jie atras naują vietą kitos moteris spintoje. Mano tikslas nėra užsidirbti, noriu, kad drabužiai toliau gyventų. Be to, tai labai smagus dienos praleidimas. Sutinki įdomių žmonių, pabendrauji“, – pasakojo S.Šernė.

Parduoda ir krikštynų sukneles

S.Lipnė blusturgyje dalyvavo tam, kad galėtų atsisveikinti su vaikų nebenešiojamais drabužiais. Išmesti kokybiškus rūbus buvo gaila, todėl panoro išparduoti trynukų spintą už simbolines kainas. Simona pasakojo, kad labiausiai renginyje pirko avalynę. Parduotuvėje jos parduodami batukai kainuoja 50 eurų, o blusturgyje galima buvo įsigyti už 5 eurus.

Roko Niparavičiaus nuotr./Renginio akimirka
Roko Niparavičiaus nuotr./Renginio akimirka

„Visus drabužius ar avalynę parduodu penkis kartus pigiau negu kad ji kainuoja. Pardavime ne tik išaugti, bet ir nebenešiojami drabužiai. Pavyzdžiui, dukrų krikštynų suknelės. Jos vilkėtos vos vieną kartą, neabejoju, kad tikrai pravers kitoms mergaitėms. Be to, atėjo toks amžius, kai vaikai pradeda sakyti, ką norėtų rengtis. Todėl mergaitėms perku vienodus drabužius, nes uždėjus suknelę vienai, ir kita tokios pat užsimano“, – pasakojo žinoma mama.

Rengti sūnų yra malonumas

Sekantys E.Valiukaitę socialiniame tinkle žino, kad ji labai mėgsta puošti savo sūnų. Todėl nieko nuostabaus, kad blusturgyje ji išpardavinėjo išskirtinius, akį traukiančius drabužėlius. Moteris teigė besivadovaujanti taisykle – kam rengti vaiką negražiai, jei galima gražiai. Todėl ji kruopščiai suderina sūnaus aprangą tarpusavyje, kartais priderina ir prie pačios drabužių.

Roko Niparavičiaus nuotr./Renginio akimirka
Roko Niparavičiaus nuotr./Renginio akimirka

„Visus drabužius Manueliui perku didesnio dydžio. Tam, kad galėtų išaugti ir drabužį vilkėtų ilgiau. Sūnų rengiu taip, kaip galėčiau pati apsirengti. Nesakau, kad visą laiką rengsiu tik taip, kaip noriu aš. Net neabejoju, kad paaugęs sūnus išsakys savo norus. Kol kas naudojuosi galimybe viena nuspręsti, ką jam vilkėti. Man tai yra malonumas“, – šypsojosi E.Valiukaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis