Kaip pranešė portalas Wwd.com, garsus prekės ženklas surinko garsiausias žvaigždes į ambicingą kampaniją, pavadintą „Pagrindinės vertybės“.
Tai, kad Bono pasirodė reklamoje, išties svarbus įvykis – visų pirma, „U2“ lyderis pirmąsyk pasirodė reklamoje be grupės. Antras įdomus dalykas tas, kad muzikantas ir jo žmona, pozuodami „Louis Vuitton“ kampanijoje, vilki ne šių mados namų drabužius.
žuot rinkęsi „Louis Vuitton“ drabužius, Bono su žmona dėvi jų pačių kurtos „ekologiškų ir etiškų“ drabužių linijos „Edun“ rūbus. „Edun“ muzikantas su sutuoktine įkūrė 2005-aisiais, siekdami šia drabužių linija skatinti prekybą su Afrikos šalimis. Beje, praėjusiais metais Prancūzijos kontroliuojančioji bendrovė LVMH, valdanti tokius prekės ženklus kaip „Louis Vuitton“, „Hennesy“, „Moet“ ir pan., išsipirko 49 proc. „Edun“ akcijų.
Dar įdomiau tai, kad naujosiose reklamose A.Hewson rankoje nešasi rankinę, bendrai kurtą „Edun“ ir „Louis Vuitton“. Šios rankinės bus pirmosios prancūzų gamintojo prekės, sukurtos Afrikoje.
Išplatintoje Bono ir A.Hewson reklamoje matyti, kaip pora išlipa iš mažo lėktuvo, o juos supa sausosios Pietų Afrikos kraštovaizdis. Po nuotrauka rašoma „Kiekviena kelionė prasideda Afrikoje“. „Louis Vuitton“ komunikacijos direktorius Antoine Arnaultas pasakojo žurnalistams, kad „Edun“ pasirodymas tokios didelės kompanijos kaip Louis Vuitton reklamose duos mažam prekės ženklui galimybę tapti matomam visame pasaulyje ir dar sėkmingiau vykdyti kilnią misiją.
Garsios įžymybių fotografės Annie Leibovitz daryta nuotrauka vaizduoja „Louis Vuitton“ labai mėgstamą kelionių tematiką, panašiose reklamose yra pasirodęs Michailas Gorbačiovas, Keithas Richardsas ir Seanas Connery.