Brangaus žmogaus netekęs A.Lebedenko-Swan neslepia skausmo: „Neturiu progos pasakyti“

Laidos „Tapk geresniu“ kūrėjas ir vedėjas, tekstų autorius, sporto ir mitybos specialistas Artūras Lebedenko-Swan mini 18-ąsias mamos mirties metines. Liūdna proga žinomą vyrą paskatino susimastyti ne tik apie brangiausio žmogaus netektį, bet ir apie gyvenimo iššūkius.
 A.Lebedenko-Swan su mama
A.Lebedenko-Swan su mama / Asmeninio archyvo nuotr.

Kaip portalui Žmonės.lt pasakojo A.Lebedenko-Swan, mamos jis neteko prieš 18 metų. Tuomet jam buvo vos 21 metai.

Žinomas sporto ir mitybos specialistas teigia, kad laikas išties gydo žaizdas.

„Su metais vis lengviau pasitikti šią dieną, bet visada aplanko prisiminimai apie tai, ko netekau. Išties buvau labai jaunas, kai mama paliko šį pasaulį. Man buvo tik 21-eri, tai nelabai suvokiau, kaip tai greit ivyko“, – Žmonės.lt sakė A.Lebedenko-Swan.

Jis taip pat socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo ir įrašu apie mamos mirties metines.

„Norisi palikti įrašą, kuris būtų viešas priminimas man, apie tai, jog mama paliko šį pasaulį lygiai prieš 18 metų.

Tiek metų neturiu progos pasakyti kreipinio „mama“. Negaliu jaukiai pakalbėti apie man kilusius sunkumus ar atsiremti į mamos petį, pajausti mamos besalygišką šilumą ir meilę.

Gyvenimas žiaurus, jog pasaulį palieka tokie jauni žmonės. Nepatyrę to, kas jų galėjo laukti visą likusį nuostabų gyvenimą…

Branginkite artimus! Nieko nelaukite. Paskambinkite dabar savo mamai, pasakykite, kad ją mylite ir nepamirškite to daryti kiekvieną dieną!“, – rašė A.Lebedenko-Swan ir pasidalijo nuotrauka su mama.

Norisi palikti įrašą, kuris būtų viešas priminimas man, apie tai, jog mama paliko šį pasaulį lygiai prieš 18 metų....

Posted by Artur Lebedenko on Friday, October 25, 2024

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis