Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Brangius bilietus į Robbie Williamso koncertą pirkę žiūrovai: „Patyrėme šoką, nuostolį ir pažeminimą“

Kaune nuskambėjus superžvaigždės Robbie Williamso koncertui, rytą po renginio pažiro atlikėjo gerbėjų skundai. Vieni piktinosi prastu matomumu, kiti turėjo palikti sėdimas savo vietas dėl ten pastatytų filmavimo kamerų, o treti net pasakoja, kad atvykę į „Žalgirio“ areną sėdimų vietų, kurios buvo nurodytos ant bene brangiausių bilietų, taip ir nerado.
Robbie Williamso koncertas Kaune
Robbie Williamso koncertas Kaune / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Teodoro Biliūno/15min.lt nuotr./Robbie Williamso koncertas Kaune

Teodoro Biliūno/15min.lt nuotr./Robbie Williamso koncertas Kaune

Apie R.Williamso koncertą skaitykite čia. Vienos didžiausių pasaulio muzikos žvaigždžių šou gyvai stebėjo apie 16 tūkst. gerbėjų – į renginį buvo parduoti visi bilietai. 

Tiesa, Žmonės.lt skaitytoja (vardas redakcijai žinomas), tikina nors ir pirkusi bene brangiausią bilietą į šou, Kauno arenoje tokios sėdimos vietos, kuri buvo nurodyta ant bilieto, taip ir nesuradusi. Anot skaitytojos, nerado jos ir arenos darbuotojai, problemą išspręsti pasiūlę paprastai: sėsti ten, kur nieko nesimato. 

Žmonės.lt pirmadienio rytą sulaukė tokio pasipiktinusios skaitytojos laiško: 

Nukentėjusiųjų vardu norėčiau paprašyti pagalbos, taip pat informuoti Lietuvos ir kitų šalių žmones apie problemas, kurios gali laukti bet kurio bilietų pirkėjo. Tai ne ta pati problema, kur pardavėjai pardavė papildomus bilietus ir informavo lankytojus iš anksto apie problemą.

Įsigijome sėdimus bilietus į koncertą, kad galėtumėme komfortabiliai praleisti laiką. Pirktos vietos buvo tikrai geroje matymo zonoje, gerame sektoriuje, kad koncertą saugiai ir komfortabiliai galėtų stebėti kad ir nepilnamečiai vaikai.  Už tai nebuvo pagailėta sumokėti už vieną bilietą 99,32 EUR ( 365 Lt) (vieni brangiausių bilietų). Jų įsigijome tris, kas kainavo 300 EUR (per 1067 Lt).

Atvykus į koncertą, reikiamą sektorių pagal bilietus, ieškojome savo eilės. Deja, mūsų eilės nebuvo: buvo eilės nuo 1-14 eilės ir kitos 18-20. Nebuvo 15, 16, 17 eilių bei atitinkamų vietų jose. Tokia tvarka išdėliotos eilės iš eilės, su specialiai taip suklijuotais lipdukais. 

Jokio išankstinio pranešimo apie pasikeitusias eiles, vietas negavome. Jokios informacijos negavome ir renginio metu. Vargais negalais suradus eilinius „Žalgirio“ arenos darbuotojus, gavome informaciją, kad yra kažkokios vietos visiškai kitame (104) sektoriuje, kur buvo pristatytos kėdės pačiame viršuje, tačiau nematymo zonoje. Paprastai šie sektoriai yra amfiteatro tipo ir turi gerą matymo zoną, siūlytos vietos buvo už sektoriaus ribų, parterio tipo, absoliučiai nematymo zonoje, taip pat nesaugioje zonoje. 

Norint stebėti koncertą – reikalinga atsistoti ant pristatomų kėdžių, nes priekinės eilės su žmonėmis užstoja vaizdą. Tai buvo visiškai nesaugu, be to, neatitiko įsigytų vietų vertės. Laukėme pasiūlymo į tokios pat arba panašios vertės vietas, tačiau nieko nesulaukėme. 

Patyrėme didžiulį šoką, diskomfortą, pažeminimą, nuostolius, nustebino toks visiškas nesiskaitymas su Lietuvos bei svečių iš kitų šalių žmonėmis, kurie moka pinigus už koncertą.

Kadangi buvome ne vieninteliai, patyrę šią problemą, prašome pasidalinti šia žinute su Lietuvos žmonėmis ir informuoti juos apie visišką neužtikrintumą, įsigyjant ir brangius bilietus į koncertą. Yra išsiųstas mūsų prašymas renginio organizatoriams ir bilietų pardavėjams dėl atsiprašymo ir bent jau pinigų už bilietus grąžinimo. Turime vilties, kad taip ir bus padaryta.

Ras sprendimą

Žmonės.lt susisiekė su koncerto organizatorių „Live Nation Lietuva“ vadovu Aliumi Karablikovu. Jis pripažino, kad vietų pakeitimų arenoje tikrai buvo, tačiau visi jie – lygiaverčiai.

„Tam, kad galėčiau atsakyti tiksliau, man reikėtų daugiau informacijos. Taip, saugumo sumetimais, atlikėjo prašymu kelios eilės buvo perkeltos, tačiau toms vietoms buvo paskirstytos tiksliai lygiavertės. Prie kiekvieno sektoriaus dirbo salės darbuotojai. Kadangi arena buvo pilnai užimta, kvietėme net papildomus salės darbuotojus. Mano žiniomis, tokių problemų negalėjo būti“, – sakė A.Karablikovas. 

Jis tikino, kad bet kokiu atveju nusivylę gerbėjai turi teisę ginti savo interesus ir pats ragina spręsti situaciją: „Supraskite, šiandien – šventinė diena, todėl dabar niekas nespręs, ar reikia skirti kompensaciją. Tačiau bet kuris klientas, pagal LR įstatymus, gali kreiptis į pardavėją – bilietų platintoją, taip pat renginio organizatorių. Nepavykus susitarti, galima kreiptis į vartotojų apsaugos institucijas. Taigi mes gyvename normalioje šalyje, kur net neturėtų būti minčių apie baimę kreiptis norint atgauti pinigus už netinkamai jam suteiktą paslaugą. Klausimas tik, ar iš tiesų taip buvo. Gal tai – emocijos? Iš praktikos žinau, kad tokio mąsto renginiuose visada yra kažkiek nepatenkintų. Man sunku komentuoti, nes nežinau tikslios situacijos... Palaukime rytdienos. Manau, kad šią situaciją mes išspręsime – labai vertiname savo renginių lankytojus ir kitaip būti negali.“  

TAIP PAT SKAITYKITE: Robbie Williamso koncerte Kaune: duetas su tėvu ir provokuojantis numeris su gerbėja Daina

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos