Penktadienį socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino ir atlikėja Iglė Bernotaitytė pasidalijo reklaminiu skelbimu – siūlymu paragauti „Burger King“ maisto. Ši iniciatyva galbūt niekam pernelyg nebūtų kritusi į akis, tačiau abi žvaigždės akcentavo: „nuvarykite paragauti“, minty turėdamos apsilankymą „Akropolyje“.
Netrukus prekybos centre susidarė spūstys prie minėtojo restorano. Savo instagramo paskyroje ir pati K.Meschino negalėjo atsistebėti, kokio ilgio eilės nusidriekė prie mėsainių.
Tačiau visa tai atsisuko prieš pačias merginas – socialiniuose tinkluose pradėjo piltis kritika joms už neatsakingą reklamą pandemijos laikotarpiu. Tiek K.Meschino, tiek I.Bernotaitytė suskubo pakeisti reklamos prierašą, kuriuo šiuo metu jau siūlo ne apsilankyti „Akropolyje“, o užsisakyti maisto į namus.
Į tokius „influencerių“ siūlymus apsilankyti restorane suskubo reaguoti žmonės, tarp jų – ir daugeliui žinomi visuomenės veikėjai. Kritikos socialiniuose tinkluose negailėjo laidų vedėjas ir kūrėjas Andrius Tapinas, fotografė Neringa Rekašiūtė, režisierė Dalia Ibelhauptaitė.
Į skandalingąją reklamą sureagavo ir komikas Olegas Šurajevas. Humoristas buvo linkęs svarstyti „influencerių“ funkciją visuomenėje.
K.Meschino: „Pasijaučiau kvailai“
Panašu, kad K.Meschino savo klaidą suvokė dar vakar dieną, kuomet kontroversiškas turinys užkliuvo tik jos sekėjams. Mergina nuogąstavo, kad viskas susiklostė būtent taip.
„Galiu pasakyti, kad tikrai kvailai pasijaučiau, galvodama, kad „Akropolyje“ nebus žmonių. Skatinu jus maistą užsisakyti į namus“, – instagrame dalijosi K.Meschino.
Taip pat socialinių tinklų žvaigždė pripažino, kad dėl savo reklamos blogai pasijautė. Dėl to ji savo sekėjų atsiprašė bei užsiminė, jog jos nežinojimas apie eiles – nėra pasiteisinimas.
„Tikrai neskatinu važiuoti į tokias fizines vietas kaip „Akropolis“ ir ten valgyti mėsainius. Kvailai jaučiuosi, nesitikėjau, kad taip vėlai vakare bus tiek daug žmonių. Nufilmavau, galėčiau dabar ištrinti ir apsimesti, kad taip nebuvo, bet nenoriu prie jūsų vaidinti.
Suprantu, kad dabar yra jautrus laikotarpis ir kad mes, daug sekėjų turintys žmonės, turėtume būti pavyzdžiu. Ir tada staiga kertasi tokie dalykai kaip reklaminiai užsakymai ir tokia realybė. Bet noriu akcentuoti – jeigu būčiau žinojusi apie tai, kiek ten bus žmonių, gyvenime nebūčiau važiavusi“, – komentavo K.Meschino.
15min bandė susisiekti ir su I.Bernotaityte, tačiau ši, žurnalistei prisistačius, ragelį numetė.