Pirmąją teksto dalį apie tai, kaip visuomenėje dėl „Burger King“ reklamos kilo pasipiktinimas, galite skaityti čia:
„Burger King“ atidarymas Vilniuje tapo skandalu: apsilankyti kvietusioms žvaigždėms – viešas teismas
Katri Link, „Tallink Grupp“ komunikacijos vadovė, reaguodama į kritiką dėl neatsakingumo, pasidalijo savo komentaru su 15min.
„Suprantame, kad pandemijos laikotarpiu mūsų „Burger King“ restorano atidarymas sukėlė prieštaringas reakcijas ir sulaukė lankytojų antplūdžio, kuris buvo netikėtai didelis. Norime pabrėžti, kad žmonių saugumo ir sveikatos išlaikymas dabar yra svarbiausias dalykas, todėl primygtinai kviečiame klientus maistą užsisakyti į namus ir nevykti prie restorano jo išsinešti patiems.
Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.
Taip pat priduriame, kad prekybos centro „Akropolis“ apsauga jau rūpinasi lankytojų saugumu prie restorano, užtikrindami, kad žmonės ten nesibūriuoja ir laikosi reikalingo atstumo. Tačiau dar kartą kviečiame visus, norinčius paragauti „Burger King“ maisto, jį užsisakyti pristatymui į namus, o ne vykti atsiimti patiems.
Nors dėl didelės užsakymų gausos jų priėmimas programėlėse „Wolt“ ir „Bolt Food“ gali užtrukti, norime priminti, kad restoranas niekur nedings. Taigi, jei užsisakyti šiuo momentu ir nepavyksta, „Burger King“ maisto paragauti bus galima rytoj ar bet kurią kitą dieną.
Prašome visų būti atsakingais ir iš anksto dėkojame už kantrybę“, – laiške rašė restorano atstovė.