Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Burleskos šokėja Eglija Vaitkevičė pristatė pirmuosius savo kurtus kvapus

„Šiuo metu ieškau patalpų, kur galėčiau įsikurti“, – sako Eglija Vaitkevičė, antradienio vakarą Kaune surengtame vakarėlyje pristačiusi „Nymphe parfum“ prekės ženklą ir tris savo kurtus kvapus – „Nymphe d'Eglija“, „La Provence“ ir „Le Mer“.
Eglija Vaitkevičė
Eglija Vaitkevičė / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Burleskos šokėja, dainininkė, o dabar dar ir parfumerė tikino, kad artimiausias jos tikslas – pradėti kurti vienetinius  gaminius iš itin brangių, natūralių esencijų. Pasak E.Vaitkevičės, tai būtų ne parfumuoti vandenys, skirti masinei prekybai, o tik konkrečiam užsakovui tinkantys kvepalai. 

„Medžiagos būtų itin kokybiškos“, – sakė pašnekovė. Ji pridūrė, kad net nedidelis jų kiekis kainuoja tūkstančius JAV dolerių.

E.Vaitkevičė prisipažino, kad apie kvepalų kūrimą svajojo dar nuo tada, kai baigė kosmetologijos kursus. Moteris prieš mėnesį įsigijo patentą, kuris liudija apie jos sukurto prekės ženklo ir kvapų registravimą. Ji įsitikinusi, kad 160 litų kainuojantys, į 50 mililitrų talpos buteliukus pilstomi parfumuoti vandenys, kuriuos pagal lietuvės sukurtą formulę pagamino viena Prancūzijos gamykla, yra tik pirmas kūrybinis žingsnis.

Netrukus E.Vaitkevičė žada pristatyti savo kurtas žvakes ir kūno losjonus.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos