Praėjusios laidos pabaigoje susumavus žiūrovų ir komisijos balus, paaiškėjo, kad daugiausiai simpatijų sulaukė Pravieniškių pataisos namų atvirosios kolonijos choras, o mažiausiai – Vilniaus miesto choras „Atžalynas“, kuriam teko pasitraukti iš tolimesnės kovos.
„Chorų karų“ muzikinėse kovose liko kautis šeši chorai: Astos Pilypaitės Alytaus miesto „Dežavu“ choras, Eglės Jakštytės Utenos miesto „Laimės“ choras, Stano vadovaujamas senjorų „Lietuvos bočių“ choras, Kauno miesto „Žalgirio choras“, vadovaujamas vyrų vokalinio ansamblio „Quorum“, Kėdainių miesto choras „Senamiestis“, vedamas Arno Švilpausko „Daumantų kapelos“, bei Povilo Meškėlos ir Vlado Kovaliovo vedamas Pravieniškių pataisos namų atvirosios kolonijos choras.
Laidos vedėjai Mindaugas Stasiulis ir Karina Stungytė buvo susilažinę, jog jei Pravieniškių pataisos namų atvirosios kolonijos choras surinks daugiausia balsų, kitą laidą Karina vyks ne kur kitur – o į šią įkalinimo įstaigą ir ves laidą iš ten įrengtos studijos.
Pažadas buvo ištesėtas: K.Stungytė laidą vedė iš Pravieniškių pataisos namų ir netgi uždainavo kartu su įkalintaisiais puikiai žinomą lietuvišką kūrinį „Ugnis ir ledas“.
„Vyrai puikiai mane pasitiko ir labai lepina, mes čia šauniai leidžiame laiką“, – po pasirodymo anapus kameros šypsojosi Karina. Vis dėlto įpusėjus laidai ji spėjo sugrįžti į studiją ir prisijungti prie M.Stasiulio.
Pirmasis pasirodė Pravieniškių pataisos namų choras – vyrai atliko kūrinį „Laisvės kaina“. Komisijos narė operos solistė Kristina Zmailaitė negailėjo jiems kritikos primindama, kad šį sekmadienį chorams patikėta tema – meilės dainos, o jie kaskart dainuojantys apie laisvę. „Taisyklės juk visiems vienodos, nemanipuliuokite laisvės tema“, – sakė K.Zmailaitė.
Antrieji scenoje pasirodė alytiškiai – Alytaus miesto „Dežavu“ choras, kuris sulaukė komisijos narių komplimentų už dailų sceninį įvaizdį, išpildytą idėją ir nuoširdžias emocijas.
Kauno miesto „Žalgirio“ choras sulaukė kritikos strėlių iš komisijos narės Rūtos Ščiogolevaitės, kuri teigė, kad jai pritrūko pasirodymo išbaigtumo. Tuo tarpu K.Zmailaitė teigė nesupratusi, kodėl viena iš chorisčių imitavo, kad groja gitara – tai, anot jos, nebuvo nei skoninga, nei reikalinga.
Kėdainių miesto choras „Senamiestis“ atliko dainą „Juoda orchidėja“, kuri abiems komisijos narėms – Rūtai ir Kristinai – pasirodė per lengvas ir netinkantis „Chorų karams“. „Tai yra dainų konkursas ir ne vestuvinių dainų, todėl reikia pagalvoti kažką daugiau. Finalas buvo kažkoks cukruotas marmeladuotas – čia gal dainos kaltė?“ – svarstė K.Zmailaitė.
Jai antrino ir R.Ščiogolevaitė: „Buvo kažkokia balių dainuškos moderni versija...“ Tik vienintelis Vitalijus Cololo teigė, kad daina jam patikusi, o moterys tiesiog nemėgstančios vestuvinių dainų.
Utenos miesto „Laimės“ choras sulaukė komisijos komplimentų, ypač choristais žavėjosi R.Ščiogolevaitė. „Nors pasirodymas neatitiko šou pasirodymų kriterijų, bet buvo tikrai labai geras“, – sakė ji.
Jautrus senjorų „Lietuvos bočių“ choro pasirodymas nepaliko abejingų: susirinkę žiūrovai plojo atsistoję, o komisijos narė K.Zmailaitė sunkiai tramdė ašaras. „Lenkiuosi žemai, kad jūs, sulaukę tokio amžiaus, turite tokius balsus“, – sakė ji, neslėpdama susižavėjimo senjorų pasirodymu ir jų nuoširdumu.
Tuo tarpu R.Ščiogolevaitė po šio choro pasirodymo papasakojo, kad viena jos močiutė netrukus švęs aštuoniasdešimtmetį ir yra labai jaunatviška, o kita, deja, dar šią savaitę iškeliavo Anapilin. „Todėl tenoriu pasakyti, kad džiaugtumėmės šia diena, nes niekada negali žinoti, kas gali nutikti rytoj“, – sakė Rūta.
Kūriniui įpusėjus į sceną sugūžėjo choristų anūkai ir net proanūkiai, kai kurie iš jų noriai dainavo kartu su seneliais.
Susumavus žiūrovų ir komisijos balsus chorai pasiskirstė taip:
1. Senjorų „Lietuvos bočių“ choras
2. Alytaus miesto „Dežavu“ choras
3. Kauno miesto „Žalgirio“ choras
4. Kėdainių miesto choras „Senamiestis“
5. Utenos miesto „Laimės“ choras
6. Pravieniškių pataisos namų choras
Šįvakar nė vienas choras nepaliko projekto, balai bus sumuojami ir kitą sekmadienį mažiausiai abiejose laidose palaikymo sulaukęs choras turės pasitraukti iš tolimesnės muzikinės kovos.