„Coocoomos“ kūrėjai R.Mackevičiūtė ir E.Fedotovas susilaukė dukters ir jau išrinko vardą

Lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ kūrėjai Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas šiuo metu gyvena supami ypatingų, iki šiol nepatirtų jausmų – susilaukė dukters, praneša 15min.
Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas
Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

15min E.Fedotovas džiaugėsi, kad sekmadienio popietę Vilniaus Santaros klinikose pasaulį išvydo jųdviejų su Rūta pirmagimė dukra.

„Džiaugsmas neapsakomas, jaučiamės nuostabiai“, – 15min sakė tėvu tapęs E.Fedotovas.

E.Fedotovas teigė, kad dukrai jau išrinko vardą – naujagimei šeima suteiks graikų kilmės Sofijos vardą.

Sužadėtiniai Rūta ir Eduardas tapo tėvais pirmąkart – šis vaikelis jiems abiems pirmasis ir labai lauktas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas

Dar būdama nėščia R.Mackevičiūtė jautėsi kuo puikiausiai ir savo darbo tempo visai nesumažino – iki gimdymo stengėsi padaryti kuo daugiau darbų, kad pagimdžius galėtų ilgiau pailsėti ir pasidžiaugti motinyste.

Anksčiau kūrėja 15min yra sakiusi, kad žinia apie nėštumą poros per daug nenustebino. „Kai Eduardui pranešiau, kad laukiuosi, jis man pasakė, kad jau žinojo apie tai. Galbūt tai buvo tėviška nuojauta? Mes tikrai pasvajodavome apie kūdikį, apie šeimą. Šis kūdikis tikrai lauktas ir planuotas“, – yra sakiusi R.Mackevičiūtė.

Galbūt būsimas šeimos pagausėjimas paskatins iškelti vestuves? „Mes nusprendėme, kad tyliai nesituoksime. Šventes reikia švęsti. Tad ir vestuves tikrai norėsime atšvęsti. Kai kūdikis gims, galėsime tuoktis visi trys“, – 15min anksčiau yra sakiusi „Coocoomos“ kūrėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis