Dainų apie meilę autorius Paulius Stalionis išleido pasakų knygą

Iki šiol romantiškomis dainomis garsėjęs dainų autorius ir atlikėjas Paulius Stalionis prabilo vaikų kalba.
Paulius Stalionis
Paulius Stalionis / Asmeninio albumo nuotr.

Istorijos apie slieką ir kurmį, barzdotą miško karalienę, auksinio pinigėlio kelionę – naujoje, tik praėjusią savaitę knygynų lentynas pasiekusioje P. Stalionio knygoje „Pasakos, kurių niekas nepapasakos“.    

Pasak autoriaus, kompiuterių ir „sunkiosios animacijos“ amžiuje vaikams itin trūksta gyvų ir šviesių istorijų. O ypač - lietuviškų! Mikrofoną į rašytojo „plunksną“ laikinai iškeitęs P. Stalionis sako tenorėjęs vaikams perduoti tai, su kuo užaugo jo vaikai – savo paties sukurtas ir užrašytas unikalias stebuklines pasakas. 

„Pasakas kūriau savo atžaloms. Klausėsi jų ir kiti vaikai – mūsų draugų, pažįstamų. Visų atsiliepimai buvo geri, todėl šias pasakas sudėjau į knygą. Maždaug dvejus metus užtruko knygos paruošiamieji darbai, o daugiausiai laiko užėmė dailininko paieškos. Rasti iliustratorių, kuris sugebėtų tinkamai ir patraukliai papuošti istorijas, buvo labai sunku. Pagaliau susipažinau su dailininku Edvinu Bazevičiumi“, - sakė P. Stalionis. 

Pasak P. Stalionio, iš skaitytojų sugrįžtantys atsiliepimai patvirtina tai, ką jautė pats – ir pasakos, ir piešiniai rado kelią į vaikų širdis. 

„Piešiniai – labai svarbi pasakų dalis. Matyt, todėl dailininko paieškos ir tęsėsi taip ilgai, tačiau rezultatas pranoko net mano paties lūkesčius. Pasakų esu sukūręs ir daugiau, ateityje jos bus kitose, knygos "Pasakos, kurių niekas nepapasakos", dalyse. Tačiau kol kas norėčiau jau išleistą knygą išversti į kitas kalbas ir pasiūlyti užsienio leidėjams“, - sakė P. Stalionis. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis