Dizainerė Kristina Kruopienytė susilaukė dukros ir jau išrinko jai lietuvišką vardą

Dizainerės Kristinos Kruopienytės-Narūnės ir jos vyro, grafikos dizainerio ir iliustratoriaus Tomo Narūno šeimoje – džiugios žinios. Pora jau sūpuoja pirmagimį, jiedu susilaukė dukters, praneša Žmonės.lt.
Kristinos Kruopienytės ir Tomo Narūno vestuvės
Kristinos Kruopienytės ir Tomo Narūno vestuvės / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Mergaitė turėjo gimti balandžio pabaigoje, tačiau pasaulį išvydo kiek anksčiau – kovo 29-ąją. „Susilaukėme ankstukės, tačiau viskas gerai, jaučiamės puikiai“, – Žmonės.lt sakė Kristina.

Dukrai Narūnai išrinko lietuvišką vardą ir pavadino Smilte.

Pasak dizainerės, gimus vaikui, daugelį įpročių ir darbų teko nustumti į antrą planą. Tačiau ji džiaugiasi motinyste, esą būti mama ir auginti naują gyvybę – nuostabus jausmas.

„Kai atsirado trečias žmogeliukas, kuriam reikia daug dėmesio ir meilės, prasidėjo visai kitas gyvenimas. Džiaugiuosi, kad auginame mergaitę abu su Tomu, dalinamės auginimu kartu, todėl kartais galiu skirti šiek tiek daugiau laiko ir sau“, – sakė laiminga mama.

Žmonės.lt primena, kad ilgus metus draugavusi pora susituokė vasario 27-ąją. Tuomet į santuokų rūmus Kristina žengė jau būdama septintą mėnesį nėščia.

„Niekada tų vestuvių nesureikšmindavome. Neturėjome kažkokių grandiozinių planų, idėjų. Norėjosi paprastumo, nes svarbiausia – tai, ką vienas kitam jaučiame viduje. Kadangi jau esu kaip reikiant papilnėjusi, laukti irgi nenorėjome. Nutarėm, kad jeigu jau šeima netrukus padidės, vaikas turi gimti santuokoje“, – tuomet Žmonės.lt sakė ji.

TAIP PAT SKAITYKITE: Vilniuje ištekėjo dizainerė Kristina Kruopienytė: „Didesnė šventė mūsų laukia po dviejų mėnesių“

VIDEO: Kristinos Kruopienytės ir Tomo Narūno vestuvės

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis