Dizainerė Kristina Mališauskienė naujos kolekcijos veidu pasirinko Ievą Stasiulevičiūtę

Vilniuje gyvenanti dizainerė Kristina Mališauskienė geriausiai pažįstama dėl savo darbų televizijoje – ne vieną sezoną ji rengė TV laidų vedėją Jurgitą Jurkutę-Širvaitę, jau antrąjį sezoną puošia Rūtą Janutienę ir rūpinasi TV3 projekto „Šok su manimi“ dalyvių apranga. Tačiau mados kūrėja pagaliau nutarė atrasti laiko ir sukurti savo darbų fotoalbumą – K.Mališauskienės kūrybos pristatomuoju veidu tapo grupės „ŠarkA“ narė Ieva Stasiulevičiūtė.
Kristinos Mališauskienės modeliu tapo Ieva Stasiulevičiūtė
Kristinos Mališauskienės modeliu tapo Ieva Stasiulevičiūtė / Andriaus Zigmanto nuotr.

Planuojama, kad nuotraukos su Ievos veidu bus rodomos ne Lietuvoje, o užsienyje. „Darbai skirti užsieniui, bet to nenorėčiau konkretizuoti. Apskritai norėjosi sukurti savo darbų nuotraukų albumą, nes per nuolatinį užimtumą vis neatrasdavau laiko. Norėjau įgyvendinti savo mintį. Dėl Ievos taip pat jau seniai svarsčiau. Jos veidą pasirinkau dėl to, kad ji labai skulptūriška, nepanaši į nieką kitą ir puikiai atspindi mano idėjas“,  – portalui Žmonės.lt sakė dizainerė.

Į naująjį K.Mališauskienės fotoalbumą, kurio modeliu tapo I.Stasiulevičiūtė sugulė naujausios kolekcijos drabužių nuotraukos. „Kolekcija gimė nuo detalės, bet dar ketinu ją pratęsti. Pavadinimo ši kolekcija neturi, tačiau Ievos demonstruotus drabužius taip ir vadinu „Ieva“, – sakė ji.

Tos pačios kartos kūrėja kaip Egidijus Rainys, Egidijus Sidaras ir Lilija Larionova anksčiau nebuvo pristačiusi savo kolekcijų, nedalyvavo ir festivalyje „Mados infekcija“. „Labai įsirausiau į televizijos pasaulį ir atsitiko taip, kad nė nespėju savo darbų fiksuoti.  Atsirado poreikis pasidaryti albumą, nes neturiu reprezentacinių nuotraukų. Nematau prasmės dalyvauti „Mados infekcijoje“, bet tai mano asmeninis požiūris. Iki šiol daugiausiai dirbau gamyboje, dar nebuvo taip, kad ruoščiau vardinę kolekciją“, – prisipažino K.Mališauskienė.

Šiuo metu kuriama K.Mališauskienės internetinė svetainė, kurioje dizainerės darbai bus pristatomi kaip jos sukurto prekės ženklo „Malinarry“ dalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis