Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dizaineris Johnas Galliano kovoja su krize gėlėmis (nuotraukos)

Mados namų „Dior“ meno direktorius Johnas Galliano pirmadienį metė iššūkį recesijai, pateikdamas ištaigingą aukštosios mados „gėlių“ kolekciją, kur vyrauja kietai suveržti liemenys ir pūsti sijonai praėjusio šimtmečio šeštojo dešimtmečio revoliucinio „New Look“ dvasia.
Kolekcijos pristatymo akimirka
Kolekcijos pristatymo akimirka / AFP/„Scanpix“ nuotr.

2010–2011 metų rudens ir žiemos drabužiai, kuriems būdingos kontrastingos grynos spalvos ir organzos gausumas, tarsi maldauja ateiti pavasarį.

Manekenės per madų demonstravimą priminė tikras gėlių puokštes: galvas puošė įvairiaspalviai papuošalai iš celofaninio vyniojamojo popieriaus, o bateliai su daugybe dirželių baigėsi smailiomis pakulnėmis – „spygliais“.

„Šis šou buvo toks smagus, ypač po rytinių naujienų apie naftos dėmę ir visa kita“, – sakė nuolatinė „Dior“ pirkėja Joyce Samuels.

Demonstruojamoje kolekcijoje jaučiamos sąsajos su garsiąja Christiano Dioro 1953 metų „tulpių linija“, kuria jis vėl įvedė į madą korsetus ir plačius korsažus, pabrėžiančius moters trapumą.

Paprastai brangios aukštosios mados kolekcijos retai sulaukia pirkėjų, nes nedaug kas išdrįsta apsirengti ekstravagantiškus drabužius. Tačiau šį sezoną tarp juodų plunksnų, melsvai žalsvų moherio švarkų su apskrita apykakle atsirado vietos ir minkštam pilkam sijonui, ir juodam vilnoniam švarkui.

„Kai kuriuos drabužius iš tikrųjų galima vilkėti, tai nedažnai galima pamatyti aukštosios mados kolekcijose“, – sakė madų skilties redaktorius, bet nepageidavo atskleisti savo vardo.

„Regis, „Dior“ grįžta prie ištakų“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?