Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drabužių kūrėjos Gabrielės Gineikaitės dovana – suknelės nepasiturinčioms abiturientėms

Jau visai netrukus abiturientai skaičiuos likusias 100 dienų iki paskutiniojo skambučio. Tiek moksleiviams, tiek jų tėvams dvyliktąją klasę vainikuojančios šventės neretai yra galvos skausmas – tenka derinti ne tik švenčių smulkmenas. Dažnai prisideda ir rūpestis, ką rengtis? Ne paslaptis, kad abiturientėms itin aktualu palikti gerą įspūdį, atrodyti puikiai ir paskutiniuosius renginius mokykloje atšvęsti pasitikint savimi. Deja, ne visos merginos turi tokią galimybę.
„Top to Bottom“ suknelė
„Top to Bottom“ suknelė / Asmeninio albumo nuotr.

„Kai pradėjau savo prekės ženklą, mokyklą buvau baigusi jau porą metų, bet visada norėjau savo klienčių rate matyti ir abiturientes. Visuomet idealizuodavau tuos 12 metų mokykloje, kurių metu mes užaugame ir tampame asmenybėmis, tad manau, kad jų pabaiga yra be galo svarbi ir reikšminga šventė“, – pasakoja moteriškų drabužių prekės ženklo „Top to Bottom“ įkūrėja Gabrielė Gineikaitė.

„Vis nugirstu, kad kai kurios merginos neturi galimybių įsigyti trokštamos suknelės, nes gyvena vargingiau. Labai gaila, kad dalis jų dėl šių priežasčių net nedalyvauja šioje šventėje, kuri, manau, yra itin svarbi gyvenime. Į mūsų studiją Vilniuje kartais net užsuka panelės, kurios apžiūri sukneles, tačiau pasiguodžia, kad visgi negali jų įsigyti...“– tęsia mergina.

Siekiant išpildyti bent dalies abiturienčių svajonę – sudalyvauti paskutiniosios klasės šventėje atrodant įspūdingai, G.Gineikaitė inicijavo akciją. Jos metu, nepasiturinčios abiturientės, jų tėvai, mokytojai, klasiokai ar draugai raginami užpildyti anketą. Joje tereikia nurodyti, kodėl būtent šiai merginai didžiausia dovana būtų proga pasipuošti populiariausio modelio multifunkcine suknele, kurią galima dėvėti įvairiais būdais.

„Tokią suknelę mergina puikiai panaudotų ir išleistuvių šventei, kadangi viena suknelė leidžia susirišti ją skirtingais būdais, tai leidžia susikurti visai kitokį įvaizdį‘‘, – pasakoja G.Gineikaitė.

Asmeninio albumo nuotr./„Top to Bottom“ suknelė
Asmeninio albumo nuotr./„Top to Bottom“ suknelė

Akcija, kuri vyks iki sausio 15 dienos, raginama dalintis tiek mokyklose, tiek socialinėse tinkluose. Anketą galite rasti „Top to Bottom“ socialinio tinklalapio „Facebook“ paskyroje ir kituose socialiniuose tinkluose. Prie jos skatina prisidėti ir žinomi Lietuvoje žmonės. Akcija savo „Instagram“ ir „Facebook“ anketose jau pasidalino Gabrielė Martirosianaitė, Indrė Stonkuvienė, Fausta Marija Leščiauskaitė, Joringis Šatas.

G.Gineikaitei itin svarbu, kad prekės ženklas nebūtų siejamas tik su suknelėmis, mada ir gražiomis nuotraukomis. Gabrielė mano, kad merginos turi ir privalo padėti ir palaikyti viena kitą, jeigu tik yra tokia galimybė.

Asmeninio albumo nuotr./„Top to Bottom“ suknelė
Asmeninio albumo nuotr./„Top to Bottom“ suknelė

„Tikiu, kad galiu suteikti laimės nepriteklių išgyvenančioms merginoms. Labai prašau visų pagalvoti, ar Jūsų gyvenime nėra abiturientės, kuri susiduria su vargingomis gyvenimo sąlygomis. Jums užpildyti anketą nieko nekainuoja, o merginos šypsena tokią svarbią dieną bus geriausias atlygis! Aš stengiuosi padėti likimo nuskriaustiems, tad tikiuosi, kad mano akcija įkvėps ir kitus“, – šypsosi G.Gineikaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?