Drabužių liniją „2ru2ra“ sukūrusi Olga Filatova-Kontrimienė sukėlė abejonę: ar nukopijavo idėją?

Naują prekės ženklą „2ru2ra“ vasarą pristačiusi stilistė Olga Filatova-Kontrimienė madistus sužavėjo originalumu. Tačiau šią savaitę beveik metus drabužių liniją kuriančią menininkę pasivijo nemalonumai: ar tikrai prekės ženklo idėją ji sugalvojo pati? Internete plinta mados fotografo Alexo Cayley nuotrauka, kurioje įamžintas modelis Hannelore Knuts vilki O.Filatovos-Kontrimienės kūrybą primenančią suknelę.
„Facebook“ plintantis nuotraukų montažas
„Facebook“ plintantis nuotraukų montažas
Temos: 2 Skandalas Mada

O.Filatovos-Kontrimienės sukurto prekės ženklo „2ru2ra“ drabužius pažinti nesunku – baltą popieriaus lapą primenantys modeliai dekoruoti žmogaus kūno dalis ar organus vaizduojančiais piešiniais.  

Pernai rudenį menininkė pasakojo, kad tokia idėja gimė paprastai: „Tiesiog atsinešėm krūvą lapų, prisipirkom pieštukų ir prisėdom piešti tai, ko kasdien nepamatysi gatvėje, tai, ką norėtume dėvėti pačios.“ Pagrindiniu įkvėpimo šaltiniu kuriant „2ru2ra“ kolekciją tapo anatominių piešinių knyga, pasakodama apie prekės ženklą stilistė Žmonės.lt tikino nupiešusi daug eskizų, bet tik geriausius perkėlusi ant drabužių. 

O čia – Alexui Cayley pozavusi Hannelore Knuts:

Alex Caley nuotr./Hannelore Knuts
Alex Caley nuotr./Hannelore Knuts

Vos atsiradęs prekės ženklas „2ru2ra“ gerbėjų įvertintas kaip itin originalus, tačiau dalis jų šią savaitę tuo originalumu suabejojo. „Facebook“ trečiadienį ėmė plisti nuotraukų montažas, kuriame užfiksuoti O.Filatovos-Kontrimienės kurtų „2ru2ra“ suknelių ir žurnalo „Dutch“ fotosesijoje pozavusio modelio Hannelore Knuts vilkėtos suknelės panašumai. 

Hannelore Knuts žurnalo „Dutch“ fotosesijoje pozavo 2000-aisiais, ją įamžino mados fotografas Alexas Cayley. Fotosesijos metu modelis vilkėjo žmogaus kūno dalis ir organus vaizduojančiais piešiniais puoštą baltą suknelę. Modelį papuošė stilistė Joanne Blades.

Suknelių panašumu internautai neabejoja – ar gali būti, kad O.Filatova-Kontrimienė drabužių idėją nusižiūrėjo? „Va ir va kaip... Ar ženklo pavadinimas kažką sako?“ – socialiniame tinkle prie išplitusio nuotraukų montažo parašė dizainerė Aušra Haglund. 

Tačiau dalis bičiulių stilistę palaikė. Štai makiažo specialistė ir prekinio ženklo „WEAR MAD BY JULY“ kūrėja Julija Vežauskaitė-Žižė taip atsakė į „2ru2rai“ skirtą kritikos laviną: „Paskaičius komentarus, kaip šlykštu pasidaro nuo tokių moterų. Ar joms širdį spazmuoja, galvą spaudžia, kvėpuoti nebegali ar ką, su pareiškimais, kad dar rimčiau brandui padarys, pasportuos mat viena dabar su šituo reikalu, galima sužlugdyti iš esmės panorėjus. Niekada ir nu niekaip nesuprasiu tokių BOBŲ, kurioms visada maža vietos po saule ir vienintelė gyvenimo užduotis ką nors sužlugdyti, kažkam pakenkti. Pačią į teismą norėčiau paduoti už moralinę žalą galiausiai. NEKENČIU LIETUVIŲ PAVYDO IR VISŲ ŠITŲ NELAIMINGŲ BOBŲ!!!“

Žmonės.lt bandė susisiekti su „2ru2ra“ kūrėja, tačiau telefonu neatsiliepia nei O.Filatova-Kontrimienė, nei įvaizdžio namų „2ru2ra“ atstovai.

Viktorijos Vaišvilaitės-Skirutienės nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė
Viktorijos Vaišvilaitės-Skirutienės nuotr./Olga Filatova-Kontrimienė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų