Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Džordana Butkutė prekybos centro reklamoje su raudonplauke įžvelgė plagiatą: jūs irgi?

„Idėjų vagys? Fantazijos ubagai? Ar tiesiog plagiatoriai?“ – tokie klausimai kilo dainininkei Džordanai Butkutei, pamačius naują vieno Vilniaus prekybos centro reklamą. Atlikėja įsitikinusi, kad reklamos idėja nukopijuota nuo jos koncertinio turo po Lietuvą „Nesudeginta ant laužo“ nuotraukų.
Džordana Butkutė
Džordana Butkutė / Asmeninio albumo nuotr.
Dž.Butkutės nuotr./Prekybos centro reklama Vilniuje
Dž.Butkutės nuotr./Prekybos centro reklama

Pamačiusi prekybos centro „Panorama“ reklamą Dž.Butkutė socialiniame tinkle išpublikavo nuotrauką, klausdama: „Sutapimas?“ ir netruko pareikšti pasipiktinimo: „Idėjų vagys ar fantazijos ubagai?“

Išties, tiek reklamoje, tiek Džordanos nuotraukose ryškiai šviečia raudoni plaukai, primenantys ugnies liežuvius.

Idėjų vagys ar fantazijos ubagai?

Dainininkės gerbėjai pritarė nuomonei, kad dainininkės nuotraukos ir šios reklamos stilius akivaizdžiai panašus.

Dalis jų tikino, kad vos pažvelgę į prekybos centro plakatą iškart pagalvojo, kad jame įamžinta Džordana, kiti sveikino dainininkę, kad ji „buvo nukopijuota“ – neva daug blogiau, kai to nieks nebedaro.  

Tačiau buvo ir tokių, kurie su Dž.Butkute nesutiko, tikino, kad tokio pobūdžio fotografijų apstu visame pasaulyje.

„Raudona spalva buvo ir bus... Kai kas nors išras tokią spalvą, kuri dar neegzistuoja, tas ir bus išradėjas. Raudonais plaukais labai daug žmonių, nemanau, kad čia kažkas kažka kopijuoja...“, – taip į Džordanos klausimą socialiniame tinkle atsakė viena mergina.

Netrukus po to, kai pasirodė šis Žmonės.lt tekstas, „Vilnius City Opera“ išplatino pranešimą, paaiškinantį, kaip minėtoje reklamoje atsirado raudonplaukė.

Žmonės.lt kviečia skaitytojus įvertinti, ar šios reklamos – panašios. Ar įžvelgiate plagiatą?

Asmeninio albumo nuotr./Džordana Butkutė
Džordana Butkutė
Dž.Butkutės nuotr./Prekybos centro reklama Vilniuje
Dž.Butkutės nuotr./Prekybos centro reklama Vilniuje

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos