Dž.Butkutės turo įrašą, kuriame bus gausu įdomių dokumentinių kadrų, jos gerbėjai galės žiūrėti kaip vakarietiškų roko žvaigždžių koncertą.
„Džordanos turas savo kokybe labai skyrėsi nuo to, ką esame įpratę matyti Lietuvoje, todėl ir jos koncerto kinematografija gerokai skiriasi nuo įprastų šalies televizijų koncertų. Pabrėžiu žodį „kinematografija“, kurio šaknis yra kinas. Šis koncerto įrašas ir yra labiau kinas nei televizija“, – sako videomenininkas Petras Skukauskas, su savo filmavimo kameromis lydėjęs Dž.Butkutę per visą turą, ir vėliau nesuskaičiuojamą gausybę valandų praleidęs montažinėje.
Dinamiški kameros judesiai, dokumentiniai užkulisių intarpai, kai kurie scenos vaizdai – sulėtinti iki 120 kadrų per sekundę, t.y. beveik penkis kartus sulėtintu įprastu režimu, pabrėžiant ypatingas efektų ar emocijų akimirkas. Tokia bus naujametinė Dž.Butkutės koncertų operatoriaus dovana įdomaus reginio ištroškusiems LNK žiūrovams. „Šiame kine rėmiausi visiškai kitu estetiniu supratimu nei televizijos operatoriai“, – teigia P.Skukauskas.
Norėdamas išvengti lietuviams įprasto koncerto nufilmavimo būdo, menininkas drąsiai naudojo savo profesines žinias, kurias įgijo studijuodamas kinematografiją Los Andžele.
„Man patinka, kaip roko žvaigždžių koncertai filmuojami kitose šalyse, ypač JAV. „Linkin Park“ ar „Red Hot Chili Peppers“ koncertus galiu žiūrėti šimtąkart – tai gyvas, įtraukiantis reginys. Norėjau, kad ir Džordanos roko koncerto žiūrovas būtų ne tik stebėtojas – kad jis pasijustų dalyviu. Stengiausi jam perteikti salės ir scenoje esančios grupės energijos mainus. Naudojau daug judančių kadrų iš publikos pusės, buvau tarp šokančių žmonių, reagavau į dainininkės ir jos grupės judesius savo kameros judesiais. Buvau scenoje prie Džordanos, kad galėčiau parodyti tokius kadrus, kurių žiūrovai niekada nebūtų pamatę“, – pasakoja P.Skukauskas.
Viso koncertinio filmo pagrindas – filmuota medžiaga iš visų penkių Dž.Butkutės turo metu aplankytų miestų. Kiekviena daina buvo montuojama kaip atskiras vaizdo klipas. Kadangi šis koncertas nėra vien tik realaus įrašo pakartojimas, jam buvo kruopščiai atrenkami geriausi ir įspūdingiausi turo kadrai.
Buvau scenoje prie Džordanos, kad galėčiau parodyti tokius kadrus, kurių žiūrovai niekada nebūtų pamatę, – pasakoja P.Skukauskas.
Užkulisiuose Dž.Butkutės turo prodiuseriui Elegijui Strasevičiui buvo prisegtas mikrofonas, nes jis visuomet buvo arčiausiai Džordanos.
„Dėl to turime nuostabius kadrus, kaip jis ją drąsina ir rūpinasi prieš koncertą ar ragina pakartoti dainą „Nemylėjau tavęs“ bisui, – atskleidžia P. Skukauskas. – Džordana šiuo koncertiniu turu parodė, kad ji gali būti kitokia ir atlikti tokį koncertą, kokio niekas nesitikėjo. Todėl labai norėjau šią žvaigždę nufilmuoti ir parodyti taip, kaip jos dar niekas nematė.“
Uždegantis Džordanos koncertinis filmas su visų laikų geriausiais superhitais – jau Naujųjų naktį per LNK.