E.Dragūnas sureagavo į praloštus milijonus: paviešino tragišką istoriją, kurios pabaiga – sukrečia

Socialiuose tinkluose plinta grupės SEL lyderio Egidijaus Dragūno vaizdo įrašas, kuriame jis dalijasi kraupia istorija iš vaikystės. Jos epicentre – dėl lošimo kortomis iš pinigų ir prasiskolinimo nužudytas moksleivis. Prisiminimais pasidalijęs atlikėjas ragina atkreipti dėmesį į lošimo žalą ir viešojoje erdvėje pasiekiamas lošimo reklamas.
Egidijus Dragūnas
Egidijus Dragūnas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Prieš kelias dienas socialiniame tinkle „Facebook“ atlikėjas E.Dragūnas pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame atvirai papasakojo kraupią istoriją iš vaikystės, ir prakalbo apie lošimo iš pinigų žalą.

„Sveiki, ponai ir ponios, nenoriu būti abejingas, todėl noriu papasakoti jums vieną istoriją. Tai buvo 80-ieji metai, aš gyvenau Justiniškių mikrorajone, mokiausi 54-oje vidurinėje. Taip ji tada vadinosi. Ir vieną gražią dieną mus pasiekė tokia žinia, kad vienas iš mūsų moksleivių mokyklos buvo nužudytas. Vyresnių klasių moksleivis. Kaip vėliau tai išaiškėjo, tai padarė jo draugai, nes tarpusavyje jie lošdavo kortomis iš pinigų. Na vienas iš jų prasiskolino. Problema buvo išspręsta būtent taip, jis buvo nužudytas, papjautas.

Grįžau namo, kalbėjau su tėvu ir aiškiai atsimenu jo žodžius. Visų pirma, jis pasakė, kad kortos tuo metu buvo žmonių, sėdinčių kalėjime, reikalas. Lošti iš pinigų išvis yra labai labai labai ir dar kartą pakartoju labai pavojiinga. Lošdami kortomis iš pinigų žmonės pralošia savo gyvenimus, savo namus, savo vaikus, savo žmonas.

Šiandien tai yra mūsų kasdienybė. Žiūriu laidą šiandien, vedėjas kalba apie stadiono istoriją. Na įvardija tai kaip karmą, šalia diskutuoja tikrai protingi žmonės: Skirmantas Malinauskas, Artūras Zuokas. Ir aš iš jų lūpų neišgirstu, pasigendu šios problemos esmės – Lietuva šiandien skęsta azartinių lošimų reklamoje. Tai anksčiau tai buvo greitieji kreditai, o šiandien tai yra „Bet“. Televizijoje, radijuje, internete...Mano sūnus žaidžia futbolą... Aš turbūt nemačiau nė vienos valstybės pažengusios, protingos, kurioje būtų legalizuotas kazino ar azartiniai lošimai (vis dėlto šis dainininko teiginys ne visai atitinka tikrovę, mat tiek JAV, tiek daugelyje kitų Vakarų šalių klesti lošimų kultūra – red. past.). Tai pas mus šiandien reklamose tai yra kasdienybė, mums nereikia vieno ar kito sporto, futbolo, mes šiandien lošiame, lošiame iš pinigų. Ar aš to palinkėčiau savo vaikui? Ar to palinkėčiau savo draugams, savo Lietuvai? Garsūs sportininkai mūsų Seime proteguoja šitus reikalus ir priima tokius įstatymus. Aš galvoju, kad tai turi būti sustabdyta, nes, norėdamas uždirbti, tu turi daug, lengvai ar sunkiai, bet dirbti, na, o lošti ta yra kitas dalykas. Ar mes liksime tam abejingi, ar mes visgi tai uždrausime?“ – vaizdo įraše mintimis dalijosi E.Dragūnas-Sel.

STOP

Posted by Sel on Wednesday, January 31, 2024

Žmonės.lt primena, kad lošimo problema Lietuvoje šiuo metu itin aktuali. Prieš keletą dienų nuskambėjo skandalas, kai investicijų bendrovės „BaltCap“ vadovaujantis partneris Simonas Gustainis pasakė, kad buvęs vieno jo fondų „BaltCap Infrastructure Fund“ partneris Šarūnas Stepukonis, įtariamas pralošęs dešimtis milijonų eurų fondo įmonių lėšų, tai darė klastodamas dokumentus ir meluodamas.

G.Stepukonis įtariamas mažiausiai 27 mln. eurų pasisavinimu.„BaltCap“ vadovas Simonas Gustainis BNS pripažino, kad Š.Stepukonio galimai pasisavinta suma gali viršyti 30 mln. eurų.

Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė-Nielsen sako, kad buvusiam investicijų bendrovės „BaltCap“ fondo partneriui Šarūnui Stepukoniui galimai pralošus milijonus fondo įmonių lėšų, kyla klausimų dėl kontroliuojančių institucijų darbo. Ji teigė tikinti, kad po šios istorijos parlamente atsiras ne viena iniciatyva griežtinti lošimų verslą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis