E.Vitulskienė prisiminė sunkų etapą versle: „Tai priėmiau kaip asmeninį pralaimėjimą“

Savo vardo mados namų įkūrėja Erika Vitulskienė buvo kone pirmoji pradėjusi griauti figūros grožio standartus Lietuvos mados pasaulyje. Tačiau nišinis verslas pareikalavo didelių finansinių investicijų, o ištikus sunkumams teko uždaryti fizinę parduotuvę, ką, kaip teigia pati Erika, priėmė itin skaudžiai ir asmeniškai.
Merūnas Vitulskis ir Erika Vitulskienė
Merūnas Vitulskis ir Erika Vitulskienė / Irmanto Gelūno / 15min nuotr.

Erika Vitulskienė – savo vardo mados namų įkūrėja, kuri savuoju verslu užsibrėžė įrodyti, kad nepriklausomai nuo kūno apimčių, kiekviena moteris gali atrodyti stilingai ir seksualiai. Šiandien šiems mados namas jau beveik ketveri, tačiau, kaip pasakoja žinoma moteris, per tuos metus ji patyrė tiek šilto, tiek šalto.

„Sako, kad ne visos emocijos yra geros, tačiau aš manau priešingai, nes būtent iš pykčio ir gimė šitie mados namai. Aš niekada neturėjau galimybės rinktis, kaip noriu rengtis, o aš mėgstu drabužius, mėgstu madą. Lietuvoje net kelnių savo dydžio nenusipirkčiau, todėl ir pasakiau, kad o kas, jeigu ne aš, atvers tuos galimybių vartus“, – „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ pasakojo E.Vitulskienė.

Tomo Petrovskio nuotr./Erika Vitulskienė laidoje „Gyvenimas versle“
Tomo Petrovskio nuotr./Erika Vitulskienė laidoje „Gyvenimas versle“

Pradėjus verslą Erikos laukė ne tik finansiniai, bet ir psichologiniai iššūkiai. Verslininkė susidūrė su didžiule pykčio banga socialiniuose tinkluose, straipsnių komentaruose ir netgi gyvai, nors ji tik norėjo suteikti galimybę plus size moterims vilkėti stilingus bei patogius drabužius.

Išsikeltas tikslas gražus, tačiau glamūro buvo kur kas mažiau, nei Erika tikėjosi. Mados dizaino studijų ji nebuvo baigusi, todėl visko teko mokytis nuo pagrindų: piešimo, konstravimo, siuvimo ir išmokti tai privalėjo labai greitai, nes kiekviena klaida kainavo didelius pinigus.

„Pagrindinis tikslas buvo nuo greičiau išlipti į nulį iš minuso. Pirminė mano investicija į šį verslą buvo apie 100 tūkst. eurų ir aš labai nervindavausi kurdama kolekcijas, nes neturėjau teisės klysti. Jeigu man modelis nepasiseks, tai reikš bankrotą“, – apie nematomą verslo pusę pasakojo Erika.

Tomo Petrovskio nuotr./Erika Vitulskienė laidoje „Gyvenimas versle“
Tomo Petrovskio nuotr./Erika Vitulskienė laidoje „Gyvenimas versle“

Maža to, beveik dvejus metus verslas nenešė jokio pelno. O tuomet atėjo karantinas, vėliau Ukrainoje prasidėjo karas – visą tai darė įtaką mažėjantiems pardavimams, todėl Erikai teko priimti skaudų sprendimą – uždaryti fizinę parduotuvę.

„Tris metus aš juodai dirbau, todėl fizinės parduotuvės uždarymą priėmiau kaip asmeninį pralaimėjimą. Tačiau po to leidau sau suprasti, kad tai nėra jokia pabaiga, aš tiesiog pakeičiu bendravimo su klientais būdais, nes internetinė parduotuvė toliau veikia ir gyvuoja. Uždariusi fizinę parduotuvę, aš visą vasarą skyriau sau ir buvau tokia laiminga, kad kaip reikiant atsigavau“, – laidoje atviravo Erika.

„Gyvenimas versle“ – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis