Eglija Vaitkevičė Indijoje vasario 14-ąją švenčia dieną be mokslo

Burleskos šokėja, dainininkė ir parfumerė Eglija Vaitkevičė, šiuo metu su drauge viešinti Indijoje, socialinio tinklapio Facebook.com profilyje paskelbė vasario 14-ąją švenčianti ne meilės, o „Be tušinukų ir knygų“ dieną.
Eglija Vaitkevičė
Eglija Vaitkevičė / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

„Šiandien, kai daugelyje pasaulio vietų ore skraido Amūro strėlės, Indijoje – Saraswati Puja. Tai diena studentams ir moksleiviams, kai jiems negalima liesti nei knygų, nei sąsiuvinių, nei pieštukų. Diena – be mokslo. Jie tik vaikštinėja, valgo saldumynus, flirtuoja. Aplinkiniai juos giria ir atiduoda pagarbą. Saraswati yra mokslo, švietimo ir muzikos deivė, todėl šią dieną visi garbina ir neša aukas būtent jai, kad visus likusius metus kuo geriau visiems sektųsi moksluose“, – rašo E.Vaitkevičė.

Prieš išvykdama į kelionę ji sakė turinti pagrindinį tikslą, vedantį ją į didžiąją Azijos šalį, įsigyti eterinių aliejų. E.Vaitkevičė tvirtino žinanti, jog kvapų, prieskonių ir kontrastų šalyje jie yra natūralūs ir kitokie nei parduodami Europoje.

Keletą dienų E.Vaitkevičė praleis Karnatakoje, vėliau vyks į turistų mėgiamą Goa ir dar kelias Indijos valstijas. Burleskos šokėja tvirtina vengsianti įprastų turistinių maršrutų, nes jos vizito tikslas – ne poilsinis, o darbinis.

„Čia Indija, Bangalore. Pirmą kartą gavau uoslės kultūrinį šoką visom prasmėm. Pratinuosi po žingsnelį. Akys gavo turbo spalvų bombą. Nuostabiausios gėlės žydi visur kur tik yra ryškios terakotos spalvos žemės. Šiandien laukia susitikimas su eterinių aliejų distributoriumi. Laukiu gerų mano uoslei staigmenų“, – prieš socialinio tinkle profilyje dėstė E.Vaitkevičė.

Asmeninio albumo nuotr./Vieanagės Indijoje akimirka
Asmeninio albumo nuotr./Viešnagės Indijoje akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis