Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Elita Citovičiūtė pristato žaismingas „Stilingosios pėdutės“ glaustinukes

Nauja miesto mada – glaustinukės – vėl karaliauja stiliaus topuose. Naujausias mados tendencijas sekančios moterys drąsiai pritaria toms, kurios sako, kad dailiai kūną aptempiantis triko tinka kasdienai ir išeigai: reikia tik mokėti susikurti teisingą įvaizdį.
Elita Citovičiūtė
Elita Citovičiūtė / Jelenos Kurbatovos nuotr.
Jelenos Kurbatovos nuotr./Elita Citovičiūtė ir Rasa Stasionienė
Jelenos Kurbatovos nuotr./Elita Citovičiūtė ir Rasa Stasionienė

Prekės ženklo „Stilingoji pėdutė“ įkūrėja Rasa Stasionienė nuolat domisi pasauline kasdiene mada, o bendraudama su savo kūrybos gerbėjomis – praktiškumą ir minimalistinį stilių vertinančiomis moterimis, atsižvelgia ir į jų norus bei pageidavimus. Ir štai Rasos kūrybinėse dirbtuvėse atgulė keturių spalvų tautiečių taip vadinami „bodžiai“: raudoni, juodi, kreminio ir bordo atspalvų. Ir, žinoma, dailinti prekės ženklo „Stilingoji pėdutė“ smagiu logotipu – letenėle.

Nors anksčiau glaustinukės kurį laiką buvo pamirštos ir laikytinos labiau apatiniu drabužiu, garsiausi pasaulio dizaineriai prieš kurį laiką jas vėl iškėlė ant pjedestalo. „Stilingoji pėdutė“ kūrėja irgi mano, kad glaustinukės – puiki alternatyva kasdienėms palaidinėms.

„Mano kūryboje vyrauja dvi pagrindinės kryptys: kasdienė ir elegantiškoji-kokteilinė linijos. Glaustinukių idėja sekė iš karto po mano debiutinės mini kolekcijos žiemą, visgi pavasaris, spintos turinį norisi atnaujinti patogiais naujais apdarais, – nusišypso Rasa Stasionienė. – Drįstu sakyti, kad glaustinukes dėvinčios moterys ir merginos spindi subtiliu seksualumu, o letenėlės logotipas įneša žaismingumo. Kartais didžiausias žavesys slypi paprastume.“

Rasa džiaugiasi, kad prekyboje pasirodžiusios jos kurtos glaustinukės sulaukė didelio moterų susidomėjimo ir tapo perkamiausia prekės ženklo „Stilingoji pėdutė“ preke.

Prie sėkmės prisidėjo ir šią glaustinukių liniją pristatęs modelis, įvairių televizijos projektų dalyvė, „Mis publika 2013” titulo laimėtoja Elita Citovičiūtė. „Elitą neblogai pažįstų, todėl šįkart pristatydama kolekciją pagalvojau būtent apie ją. Ši mergina sportiška, palaiko aktyvų gyvenimo būdą, yra užsispyrusi ir kreipia dėmesį į taip, kaip atrodo. Manau, kad glaustinukės jai labai tinka“, –  sako Rasa.

Jelenos Kurbatovos nuotr./Rasa Stasionienė
Jelenos Kurbatovos nuotr./Rasa Stasionienė

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos