„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Eurovizijoje“ – nesąžiningi žaidimai: mainais už G.Rybko balsus patėvio įmonė siūlo nuolaidas

Šeštadienį „Eurovizijoje“ – paskutinis dalyvių prisistatymas. Čia pasirodysianti atlikėja Gabrielė Rybko ėmėsi netikėtų priemonių, norėdama sulaukti kuo daugiau balsų už savo pasirodymą. Kol pati dainininkė savo kaltės neįžvelgia, konkurso delegacijos pirmininkas tai prilygina balsų papirkinėjimui.
Gabrielė Rybko
Gabrielė Rybko / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Šeštadienį paskutinėje „Eurovizijos“ prisistatymo kovoje iš viso pasirodys 11 dainininkų. Tik 6 iš jų tęs savo kelionę kitame etape.

Komisija už Gabrielės pasirodymą jau balsavo praėjusią savaitę. Tiesa, jiems atlikėjos pasirodymas didelio įspūdžio nesukėlė – Gabrielei skyrė 3 balus, ji atsidūrė 8 vietoje.

Todėl G.Rybko visas savo viltis sudėjo į žiūrovus – jei iš jų sulauks pakankamai balsų, ji turės šansą patekti į kitą etapą.

Visgi balsuoti už atlikėją kviečiama nesąžiningu būdu. Viena įmonių, prekiaujančių lauko žaidimų aikštelės įranga, feisbuke paskelbė, jog visi, norintys gauti nuolaidą apsiperkant jų parduotuvėje, turi šeštadienį balsuoti už G.Rybko pasirodymą.

„Mes siūlome iki 25 proc. nuolaidą visoms mūsų svetainės prekėms tiems, kam patiks Gabrielės daina ir už ją balsuos“, – skelbia įmonė „Ežerėlio vaivorykštė“.

Žaidimo sąlygos? Išklausius Gabrielės eurovizinę dainą, ja pasidalinti savo socialinio tinklo paskyroje, tuomet už ją balsuoti šeštadienį „Eurovizijos“ eterio metu ir komentaruose įkelti balsavimo kopiją.

„Facebook“ nuotr./Gabrielės Rybko reklama feisbuke
„Facebook“ nuotr./Gabrielės Rybko reklama feisbuke

15min susisiekus su pačia Gabriele Rybko, ji tikino, kad ši įmonė priklauso jos patėviui.

„Jis remia mano visą pasirodymą kaip įmonės atstovas. Jis galvoja, kad tai bus ir jo įmonei reklama, ir man. Sugalvojome tokį bendradarbiavimą“, – 15min pasakojo Gabrielė Rybko.

Paklausta, ar ji nemano, jog toks skatinimas balsuoti už jos pasirodymą prilygsta balsų papirkinėjimui, Gabrielė tikino nieko blogo tame neįžvelgianti.

„Aš manau, kad jei prisipirkčiau telefono kortelių, tada būtų papirkinėjimas. O šiuo atveju, manau, neperku savo balsų. Tai yra rėmimas, tai yra taikomos nuolaidos. Bet aš neprašau eiti ir balsuoti, žmogus juk neprivalo to daryti. Tiesiog jei klientas nori paremti jauną atlikėją ir kartu gauti akciją, kurių juk ir taip dažnai būna parduotuvėse, jis tą gali padaryti tokiu būdu, kokį siūlome“, – kalbėjo G.Rybko.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Gabrielė Rybko
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Gabrielė Rybko

„Eurovizijos“ delegacijos pirmininkas Audrius Giržadas į šitą situaciją žvelgia kitaip nei Gabrielė Rybko. Kaip jis sakė lrytas.lt, akcijos siūlymas parduotuvėje mainais į balsus už atlikėjos pasirodymą, yra negalimas.

„Tai tas pats, kas pirkti balsus. Į situaciją pažiūrėsime labai atidžiai, bet dėl tokių dalykų atlikėjas kraštutiniu atveju net gali būti pašalintas iš atrankos“, – lrytas.lt sakė A.Giržadas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų