„Eurovizijos“ atrankos vedėja Gerūta Griniūtė pasipuošė raudona suknele: „Ji seksuali ir skoninga“

Raudona suknelė kiekvienai damai suteikia moteriško žavesio. Tuo neabejoja ir „Eurovizijos“ atrankos vedėja Gerūta Griniūtė. Antradienį LRT televizijos studijoje vykusios laidos filmavime ji į sceną žengė vilkėdama elegantišką raudoną suknelę.
Gerūta Griniūtė
Gerūta Griniūtė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Gerūtos įvaizdžiu rūpinosi Kęstas Rimdžius ir „Kukla Beauty Box“ stiliaus namai.

„Jo skoniu absoliučiai pasitikiu. Ši suknelė – prabangi, seksuali, o taip pat – skoninga ir ne per daug iššaukianti. Su ja jaučiuosi labai stilingai“, – Žmonės.lt kalbėjo laidos vedėja.

TAIP PAT SKAITYKITE: Į „Eurovizijos“ atrankos sceną Rūta Ščiogolevaitė lipo skaudančiomis kojomis

Raudona spalva šiai, šeštadienį ekranus pasieksiančiai laidai, buvo pasirinkta ne šiaip sau. Tai – užuomina į sekmadienį visame pasaulyje minimą Valentino dieną.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Šeštosios „Eurovizijos“ atrankos laidos akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Gerūta Griniūtė

„Man patinka atrodyti skoningai ir stilingai. O klasikinis įvaizdis visuomet gražus. Pati labiau mėgstu mėlynos ir žalios spalvų derinius, man tai tokios „gelmių“ spalvos. Nors išsiskirti taip pat smagu. Kartais galima pasiryžti ir drąsesniems sprendimams“, – kalbėjo Gerūta.

Paklausta, kaip ji vertina atrankos dalyvių stilių, ji užsiminė, kad gerai parinktas drabužis lemia dalį sėkmingo pasirodymo.

TAIP PAT SKAITYKITE: Nomeda Kazlaus sulaukė gimtadienio sveikinimų: Andrius Rožickas įteikė įspūdingą puokštę

„Pasirinktas įvaizdis turi didelę reikšmę tiek pačiam atlikėjui, tiek žiūrovui. Visuomet įdomu pamatyti ką nors nestandartiško, tačiau svarbu, kaip atlikėjas jaučiasi su vienu ar kitu drabužiu. Rūbas neturi jo užgožti ir leisti atlikėjui atsiskleisti“, – sakė laidos vedėja.

Daugiau laidos filmavimo akimirkų – nuotraukų galerijoje: 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis