Rožinė yra „nauja juoda“
Pokalbis su dizainere Sandra laidoje „Pasaulis pagal moteris“ turėjo net dvi progas: pirmoji iš jų – visas moteris taip „kankinantis“ smalsumas, ką gi šį pavasarį palikti spintoje, o kuo toliau drąsiai puoštis? Antroji priežastis – grupės „Fusedmarc“ sėkmė, prie kurios prisidėjo ir jaunoji kūrėja – ji sukūrė grupės vokalistės Viktorijos įvaizdį.
Paklausta, ar šio pavasario mados bus tokios ryškios kaip ir atlikėjos suknelė, Sandra pritaria: „Tikrai taip: vyraus ryškios spalvos, tokios, kaip skaisti geltona, raudona, rožinė. Rožinė jau netgi imta vadinti „naująja juoda“. Kalbant ne apie spalvas, o apie raštus, jaučiamas šioks toks Japonijos dvelksmas, vadinamosios „origami“ nuotaikos, taip pat šiek tiek grįžimo į septintąjį dešimtmetį. Kartais šis grįžimas netgi švelniai kičinis – vyrauja ta pati rožinė, senamadiški gėlių ornamentai.“
Madingiausia – patogumas
Nors ir įvardijusi labiausiai juntamas tendencijas, Sandra nedrįsta prie jų „rištis“: „Tai, ką diktuoja podiumas, nebūtinai turi atsidurti gatvėje“, – sako Sandra ir pabrėžia, kad tikriausia mados išraiška – patogumas ir ilgaamžiškumas.
„Žmogus neturi tarnauti drabužiui – drabužis jam turi tarnauti, jį išreikšti. Būtent todėl, nors ir visada pasidomiu, kas dabar „ant bangos“, vis tiek pirmiausia galvoju apie tai, kas tinka žmogui.“
Kaip puikų pavyzdį dvejus metus už poliarinio rato gyvenusi Sandra pateikia norvegus.
„Jiems nėra blogo oro, yra tik bloga apranga. Ar lyja, ar vėjas – visi, net ir vaikai, eina į lauką ir džiaugiasi gyvenimu. Norvegijoje dar kartą įvertinau patogumą kaip neatsiejamą mados vertybę, Norvegijoje susiformavo ir naujas mano, kaip dizainerės, požiūris“, – pasakoja jauna, bet jau pastebėta kūrėja.
Trejus metus vegane buvusi moteris pabrėžia, kad neatsiejamai šalia patogumo žmogui svarbus ir dėmesys gamtai.
„Mada be kailių ir odos jau tapo norma. Pati irgi nenaudoju nei odos, nei kailių, fotosesijose vengiame net odinių batų. Labai labai norėčiau nenaudoti ir vilnos, tačiau dėl plačių jos galimybių vis dar sunku to išvengti“, – pasakojo socialiai atsakinga moteris.
Matuojantis suknelę reikia padainuoti
„Ir, aišku, pašokti“, – papildo laidos vedėja Renata Sandrai papasakojus apie tai, kaip buvo kuriama suknelė Viktorijai iš „Fusedmarc“. „Viktorija labai charizmatiška, tačiau kartu ir labai švelni, labai miela“, – pasakoja atlikėją jau pažinusi dizainerė.
Ji pabrėžia, kad kuriant rūbą pasirodymams reikia galvoti ne tik apie grožį bei charakterį, bet ir apie drabužio funkcionalumą: „Oi, pasiuvus suknelę čia studijoje ir dainuota buvo, ir sceniniai judesiai išbandomi – juk rūbas negali varžyti judesių“, – specialybės niuansus atskleidžia Sandra. Paklausta, ar kurdama įvaizdį ji tikėjo pasirodymo sėkmė, Sandra net nesuabejoja, kad taip.
Siuvimo subtilybės perduodamos iš kartos į kartą
Sandros senelis buvo kriaučius (siuvėjas), senelė taip pat siuvo puikiai. Mergina pasakoja, kad net nepamena, kaip pirmą kartą siūti pabandė ji pati: „Viskas, regis, natūraliai atėjo iš vaikystės: gal močiutė pamokė, o netrukus jau ir pati šį bei tą dariau savarankiškai. Vaikystėje, vidurinėje, studijuojant...“ Šeimos linija palaikoma ne tik siuvant, bet ir demonstruojant kūrinius – pirmasis Sandros modelis buvo ir, reikalui esant, vis dar tebėra jos sesuo: „Kažkaip ji vis pritraukia sėkmę mano naujiems kūriniams“, – šypsosi pašnekovė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Lietuvą pakerėję „Fusedmarc“ iš arčiau: vaikams darželyje gamino maistą, 9 metus žaidė tinklinį
TAIP PAT SKAITYKITE: Lietuvos „Eurovizijos“ atstovės įvaizdį kūrusi dizainerė: stipriam kūriniui reikėjo ryškaus apdaro