02 10

Fausta Marija Leščiauskaitė: „Nemanau, kad esu influencerė – esu šiek tiek daugiau“

Fausta Marija Leščiauskaitė visuomenės dažnai pavadinama influencere, tačiau pati savęs taip neįvardija. Baigusi redaguoti „Užkalnio žurnalą“, moteris toliau dirba žurnalistinį darbą, kuria turinį socialiniuose tinkluose, o šiemet išbandė ir laidos vedėjos amplua. „Manau, kad dauguma žmonių sau yra pakankamai savikritiški. Kad ir ką darytum – dainuotum, vestum laidą, kurtum eiles, labai lengva su kitų žmonių pagalba įtikinti save, jog tai – neverta dėmesio“, – žurnalui „Ji“ sako Fausta Marija ir dalijasi, kas jai tokiais atvejais padeda.
Fausta Marija Leščiauskaitė
Fausta Marija Leščiauskaitė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Jus dažnai pavadina influencere ar bent jau priskiria, pavadinkime, jų grupei. Ar jūs save tokia laikote? Kokius jausmus jums kelia šis apibūdinimas?

Gal sakyčiau, kad mane influencere kaip tik retai pavadina, ir žinau, kodėl. Pati labai vengiu šito žodžio ir tikrai nemanau, kad esu influencerė. Šis žodis šiandien reiškia merginą arba vaikiną, kurie yra galimai be išsilavinimo arba baigę ką nors, kas visiškai neturi nieko bendro su tuo, ką veikia. Jie neturi veido – nei jie rašytojai, nei plaukų specialistai ar gydytojai, nei jie sportininkai, tiesiog nėra kaip kitaip juos apibrėžti – tik kaip influencerius. Ir ką jie daro? Transliuoja reklamą.

Galbūt galima būtų sakyti, kad influenceriai yra šių laikų reklamuotojai. Jų srautas dažnai yra be turinio, nesuprasi, nei kokios jų vertybės, nei kokia asmenybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis