Fausta Marija Leščiauskaitė sulaukė įžūlios žinomo verslininko žinutės: „Tai seksualinis priekabiavimas“

Laidų vedėja, žurnalistė Fausta Marija Leščiauskaitė socialinėje erdvėje susidūrė su nemaloniu verslininko Sigito Martinavičiaus dėmesiu. Moteris paviešino jo siųstą žinutę, kurioje ne komplimentas ar kvietimas į pasimatymą, o be užuolankų rėžtas įžūlus pasiūlymas.
Fausta Marija Leščiauskaitė
Fausta Marija Leščiauskaitė / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Savo socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje Fausta Marija kaip įprastai dalinosi kasdienio gyvenimo užkulisiais ir visai nesitikėjo sulaukti verslininko S.Martinavičiaus žinutės, kurioje – pasiūlymas suteikti orgazmą. Žinutės tekstu Fausta Marija pasidalijo viešai ir sulaukė kitų moterų palaikymo, kurios komentaruose rašė, kad nesupranta, kodėl vyrai vis dar galvojo, jog toks turinys yra normalus.

„Šaunus tėvelis, seksualinis priekabiautojas“, – pasidalijusi verslininko žinute rašė Fausta Marija.

Šaunus tėvelis, seksualinis priekabiautojas.

Posted by Fausta Marija Leščiauskaitė on Saturday, March 16, 2024

Sureagavęs į neigiamą dėmesį, vėliau verslininkas žinutes pašalino. Šiuo faktu Fausta Marija taip pat dalijosi su sekėjais. O kalbėdama su portalu Žmonės.lt moteris sakė, kad tokias žinutes viešinti būtina, nes tik taip vyrams yra aiškiai parodoma, jog siųsti tokio turinio žinučių nepažįstamiems nedera.

„Galima numoti ranka ir pasakyti, kad nieko nepadarė, nes iš vienos pusės juk nieko blogo jis ir nepadarė. Tačiau tai yra toks leidimas toliau seksualiai priekabiauti. Man atrodo, kad labai dažna moteris per savo gyvenimą, kad ir kur ji neatsidurtų, klube, gatvėje, bare, darbe ar net giminės susitikime, vis tiek yra kažkokių panašių komentarų sulaukusi. Viešinimas yra leidimo taip elgtis nesuteikimas ir pasakymas, kad taip apskritai su žmonėmis nėra kalbama“, – sakė Fausta M.Leščiauskaitė.

Laidų vedėja patikslino, kad ji tikrai nėra prieš visas vyrų žinutes. Kviesti į pasimatymus ar sakyti komplimentus visi turi teisę, tačiau tiesioginės nuorodos į lovos reikalus ir orgazmą – privataus gyvenimo pažeidimas.

Soc.tinklų nuotr./Fausta Marija Leščiauskaitė sulaukė įžūlios verslininko žinutės
Soc.tinklų nuotr./Fausta Marija Leščiauskaitė sulaukė įžūlios verslininko žinutės

„Nesakau, kad negali moters kažkur pakviesti net jeigu tikslas ir yra lytiniai santykiai. Vėliau moteris gali apsispręsti, nori to ar ne. Kviesti galima, tačiau reikia laikyti toną ir turėti kažkokį supratimą. O tai, kas ten buvo yra tiesiog seksualinis priekabiavimas. Aš nesuteikiau tokio leidimo, aš to vyro net nepažįstu. Leidimas suteikiamas labai aiškiai, parodant, kad tau patinka. O jis to negalėjo žinoti. Siūlymas orgazmui yra apskritai toks lindimas į labai, labai privačią erdvę“, – Žmonės.lt sakė pašnekovė.

Paviešinus S.Martinavičiaus siųstas žinutes, Fausta Marija sulaukė verslininko atsiprašymo. Tiesa, savo įrašų moteris trinti nesiruošia, nes mano, kad atsiprašymas nebuvo nuoširdus ir apie pasekmes reikia galvoti dar prieš kažką darant.

Asmeninio albumo nuotr./Fausta Leščiauskaite
Asmeninio albumo nuotr./Fausta Leščiauskaite

„Kai paviešinau žinutes jis jas ištrynė, o aš vėl paviešinau tą faktą, jog jis tai padarė ir pasakiau, kad malonu, jog pagaliau vienas kitą supratome. Po to jis man porą kartų parašė, kad atsiprašo, bet aš jau nieko neatsakiau, na, bet smagu bent tiek. Ištrinti įrašų neprašė, nes manau tikėjosi, kad atsiprašius aš pati juos ištrinsiu. Tačiau aš tikrai to nedarysiu, nes mes turėtume suprasti, kad jis atsiprašė ne todėl, kad yra labai geros širdies, supratingas ar korektiškas. Jis atsiprašė todėl, kad jam gėda. Įsivaizduoju, kad tėčiui ir pakankamai matomam vyrui turėtų būti gėda, nes taip nesielgiama. Tikrai manau, jog atsiprašė, nes sulaukė viešo spaudimo. Žinoma, tai yra geriau negu nieko, bet šiuo atveju nereikia apsimesti, jog nieko ir neįvyko“, – sakė Fausta Marija.

Ji patikino, kad įrašų trynimas užkristų kelią kitiems sužinoti, kokio bendravimo ar elgesio galima tikėtis iš žinomo verslininko. Tiesa, moteris tiki, kad pastarasis gali pasikeisti.

„Mes gyvename tokioje visuomenėje, kurioje sakome, kad žmogus atrodė normalus, o vėliau kažką staigiai padarė. Nemanau, kad jis neturi teisės pasitaisyti, bet aš pasilieku teisę pasisakyti, koks jis yra ar vienu savo gyvenimo etapu buvo“, – Žmonės.lt komentavo Fausta Marija.

Fausta Marija Leščiauskaitė atviravo, kad puikiai supranta moteris, kurios bijo viešinti patirto priekabiavimo istorijas ar gautas žinutes. Neretai joms tenka pačioms analizuoti savo elgesį bei aprangą ir galvoti, ar pačios to neišprovokavo. Pasidalintomis mintimis moteris tikisi paskatinti kitas užkirsti kelią tokiam požiūriui.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Fausta Marija Leščiauskaitė
Lukas Balandis / BNS nuotr./Fausta Marija Leščiauskaitė

„Moterims neturėtų būti gėda viešinti tokias istorijas, bet tikrai žinau tą nemalonų jausmą. Visada apsvarstai ar pati nesuteikei kažkokios priežasties taip su tavimi elgtis. Aš net pati save prigavau analizuojant, kad gal aš kažkaip pernelyg atvirai atrodžiau ar dar kažkaip. Bet aš tikrai žinau, kad buvau apsirengusi dalykiškai, su švarku. Tikriausiai kiekvieną moterį aplanko ta mintis, ar nesuteikiau kažkokios teisės, priežasties. Manau, kad tai labai ydinga, nes pradedame galvoti, jog esame pačios kaltos vien dėl to, kad prie mūsų priekabiauja. Viešinimas yra pačių savęs auklėjimas, kad su mumis taip elgtis negalima“, – kalbėjo pašnekovė.

Žurnalistė tikisi, kad viešumas užkirs kelią panašaus pobūdžio žinutėms ateityje. Ji skatina istorijomis dalintis ir kitas moteris, kad kažkada galėtume gyventume geresnėje visuomenėje.

„Dalintis tuo nėra malonu ir aš tikrai norėčiau būti žinoma ne dėl to, kad prie manęs vyrai kabinėjasi. Tačiau tai prasminga, nes kuo daugiau dalinsimės, tuo tikriausiai mažiau to bus ir mūsų visuomenėje bus saugiau gyventi, ramiau gatvėmis vaikščioti’, – Žmonės.lt sakė Fausta Marija Leščiauskaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis