Festivalio „Loftas Fest'13“ kulminacija – įspūdingosios Kelis koncertas

Sekmadienį Vilniuje baigėsi antrasis miesto festivalis „Loftas Fest'13“, trukęs tris dienas. Jų metu net penkiose scenose pasirodė daugybė Lietuvos ir užsienio atlikėjų.
Trečioji „Loftas Fest‘13” diena
Atlikėja Kelis

Festivalio kulminacija tapo tiesiai iš JAV atskridusi atlikėja Kelis. Idėja ją pasikviesti, kaip ir daugelį kitų muzikantų, kilo festivalio organizatoriui Viktorui Diawarai-Vee.

„Paauglystėje aš pats buvau didelis jos gerbėjas, todėl man bus malonu su ja susipažinti ir paspausti jai ranką. Ji bus pirma atlikėja, dėl kurios šiek tiek drebės kinkos“, – dar prieš festivalio pradžią Žmonės.lt sakė Viktoras.

Į sceną žengus ryškia tunika apsirėdžiusiai garbanei Kelis, prie pagrindinės scenos susirinkę festivalio lankytojai pašėlo. Juk pati Simona Bandita iš radijo stoties „Zip FM“ ją pristatė kaip skaniausią festivalio uogą.

„Aš čia atskridau tik dėl šio koncerto. Ar jūs pasiruošę?“ – šėlsmu publiką uždegė Kelis.

Koncerto metu, kuris truko pusę valandos, ji atliko naujus ir jau gerai žinomus savo kūrinius, kaip antai „Scream & Shout“ ir „Milkshake“.

Ant scenos dainininkė iš JAV ne tik dainavo, bet ir kaitino publiką seksualiais šokiais, o viso koncerto metu iš užkulisių ją stebėjo mažametis sūnus. Jo dainininkė susilaukė su reperiu Naso.

Viktoras Diawara su kompanija
Viktoras Diawara su kompanija

Pats festivalio organizatorius V.Diawara-Vee Kelis pasirodymą stebėjo iš aukštai. Muzikantas su keliais draugai įsikūrė balkone, iš kur netrukdomas galėjo mėgautis šou ir šėlti į valias. Juk festivalis, pasiruošimas kuriam truko devynis mėnesius, jau ėjo į pabaigą.

Į Kelis koncertą užsuko į DJ Mamania, Algirdas Kaušpėdas, Ugnė Skonsmanaitė ir kiti.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis