Šis tris dienas trunkantis renginys yra žymus ne tik parodoje bei įvairiuose madų šou pristatomomis kolekcijomis, bet ir stulbinamai atrodančiais lankytojais. Čia susirenka žinomiausi blogeriai, stilistai, jaunosios kartos dizaineriai, savo kolekcijas pristato ir mados rinkoje jau įsitvirtinę kūrėjai.
„Pitti Uomo“ įrodo, kad mada ir stilius neturi nei apimties, nei amžiaus, nei geografinių ribų!
Šiais metais, aiškiai pastebima tendencija – išskirtinis dėmesys detalėms. Jaukus šaltojo sezono atributas – šalikas – tampa svarbiausiu įvaizdžio akcentu. Jis derinamas tiek formalesniame įvaizdyje, kartu su kaklaraiščiu ar varlyte, tiek kasdienei aprangai pagyvinti.
Itin madingos trumpos kelnės suteikia galimybę pasididžiuoti išraiškingomis kojinėmis. Ši iki tol buvusi paslėpta aprangos dalis dabar yra derinama prie viso įvaizdžio spalvų, raštų, o kartais net gali tapti pagrindiniu akcentu.
Jau nieko nestebina, kad vyrai nebeišsiverčia be rankinės. Kol moterys bando sutalpinti „visą savo gyvenimą“ į vis mažėjančias rankines vyrai šiemet jas renkasi masyvias ir talpias, kartais lagaminėlio tipo, bet visada išraiškingas, dažnai puoštas etniniais raštais.
Taip pat daug dėmesio skiriama skrybėlėms bei pirštinėms. Pastarosios dažnai net ir nemūvimos gali būti išraiškingu aksesuaru, pavyzdžiui: stilingu kišenėlės akcentu.
Šiemet dažnos žemės spalvos: smėlio, garstyčių, įvairių atspalvių žalia, mėlyna, raudona ir bordo. Renkantis audinio raštą, vyraujanti tendencija italų drabužinėse – langučiai.
Gatvės stilius visada toks įkvepiantis, tad kviečiu pamatyti, kaip Florencijos gatvės atrodo „Pitti Uomo“ mados savaitės metu, ir ne tik pasisemti idėjų, bet ir pritaikyti jas 2014 bei 2015 metais!
Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė